Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Contest blog paling comel
# 2 days more to go . sobs sobs :'(
# tutorial bagi post footer menarik
# my first tutorial - shoutbox yang ada background
# malam yang sunyi :(
# blog review by maira queen
# hasil edit blog
# Buat peminat pink sila ambil perhatian !
# yess ! finally i've blocked you !
# Contest blog paling simple dan menarik
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
entri pendek : dalam kesedihan aku melangkah pergi

Monday, May 23, 2011 | 12:32 AM



Salam . hai peeps ! ada berapa jam saja lagi aku akan pergi . meninggalkan semua isi di dalam rumah itu . sebenarnya aku tengah tak dak mud nie . sedih nak tinggal rumah . sedih pasal dia tadi . lagi menjadi² la sedih aku nie . nie last entry aku update blog buat masa sekarang nie . insyallah kalau ada masa terluang aku jenguk² kat sini . apa² hal tolong tinggalkan pesanan atau mesej kat shout aku eh . kat komen pun boleh jugak . mana² pun tak pa . ok lah malas nak tulis panjang² . takat nie jea kot . selamat malam semua

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →