Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# akhirnya blog pulih semula
# 12 hari lagi
# special edition : saya sayang mak saya
# 2nd GA potretkan aku
# Contest "Belog Saya Comel kan"?
# Contest Blog Saya Smart
# Jom kenali sifat² anak kedua
# ....................
# Segmen: Blog Review Pandai Ke Aq Berceloteh
# geng Budak Nakal
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Contest blog paling simple dan menarik

Sunday, May 15, 2011 | 2:16 PM

Aritu jalan² singgah ke blog cik dyra nie . terasa nak join contest nie . memandangkan aku tak pernah menang mana² contest lagi . blog aku nie tak tau lah dalam ketegori yang mana . pandai² sendiri lah awak nak judge macam mana yea .

*nak join klik banner*
Antara syarat²nya :

 terbuka kepada semua blogger . em, only girls

 wajib follow blog dyra. untuk kesenangan korang jugak.

 tempoh masa banyak tu. jadi guna lah kesempatan cuti ni nak hias pepape.

 ingat! saya takkan terima penyertaan dari blog yang sudah memenangi contest dari bloggers lain. bukan apa, saya nak bagi chance pada siapa-siapa yang tak berjaya ataupun tak pernah masuk apa2 contest sekalipun.

 last but not least, jika korang join contest ni, sila rajinkan tangan anda untuk menulis satu entri tentang contest ini. ikutlah nak cerita ape2 tinggalkan url entri tersebut kat ruangan komen entri ini.
LIMITED UNTUK 20 PENYERTAAN SAHAJA ! 
jom cepat !

3 Hashtag



← OLDER
NEWER →