Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Kisah Seorang Jejaka
# syukur lah
# tab baru !
# rahsia 1 malam
# tukar lagi
# depression
# oh kawan
# makhluk berlari pantas
# blog bertukar wajah
# who0t who0t ! cong xi fa cai
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
geng Budak Nakal

Wednesday, May 4, 2011 | 4:18 AM

sedang aku membelek fesbuk kesayangan aku tuh . tetiba teringat kenangan lama . geng kat maktab dulu . aku nie dalam geng budak nakal . tapi xde lah nakal sangat . cuma selalu tak ekot rules jeh . RULES BREAKER . yeah! kami lah tu ! our femes group (cewah femes lah sangat) . femes dlm kalangan cegu²  dan LDP (lembaga disiplin pelajar) . kira WANTED lahh . hoho

setelah mngambil kata sepakat kami pun menggelarkan nama group kami 'CAPITAL-K ' . okay jum baca dulu sejarah geng CAPITAL-K nie 

Sejarah CAPITAL-K
 sumber idea nama capital-k diambil dari lagu band bittersweet yang bertajuk 'capital-e' .
 the K alphabet stand for kupu² . (kenapa kupu² ? sebab kami suka fly . hehe)
 tak ada taiko dlm group nie . bila gerak mana² semua gi sekali . kira united & sekepala lah (kononnya)
 bilangan ahli pada asalnya kira² dalam 14 orang pada mulanya . (last² ramai jugak tarik diri dari group nie sebab berlakunya persefahaman dan ada jugak yg pindah maktab)
ada rules tertentu dalam geng nie . aku ekceli xbrapa ingat sangat . yang pasti rules kami tak boleh couple sesama boys maktab . if not u will be automatically kick out !
aktiviti kegemaran geng nie : turun lambat rock-call pagi (kadang tak pegi terus) , ponteng prep , tak pegi surau masa magrib (solat dlm bilik jea) , tak turun riadah , ponteng usrah jumaatbawak handphone secara HARAM
pencapaian terbaik : telah di blacklistkan dan dipangkah oleh cegu² , LDP & bebudak lelaki . (ramai sgt tak suka group kami)

okay . cerita punya cerita geng kami telah ditakdirkan dapat bilik sederet . 3 bilik dari hujung . jadi bilik wanted habislah wa ckp lu !  mybe cegu sengaja letak kami sekali . yelah senang lah nak ambush nanti kan . haha .

sampai lah satu masa , aku pun ada konflik jugak dalam group nie . konflik apa? biarlah antara this group jeh yg tawu . berkawan ramai biasalah . banyak jugak lah hati kau kena jaga . hati aku pun dah sakit . aku pun dengan rela ati dan tak rasminya blah . menubuhkan geng yg baru (ngeh3 tipo ja ) .  dengan kawan² yg lebih memahami . no more capital-k for me . just a history


*ini adalah antara ahli² Capital-K*
(muka suci jeh semua)

buat sesiapa ahli or bekas group capital-k yang sedang membaca entri aku nie , aku nak cakap aku rindu kenakalan kita bersama . rasa best jap jadik budak jahat nakal . skema² apa kelas weh . bosan idop kau kan kan . hahak


0 Hashtag



← OLDER
NEWER →