Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# tukar lagi
# depression
# oh kawan
# makhluk berlari pantas
# blog bertukar wajah
# who0t who0t ! cong xi fa cai
# my special day
# lantak kaw lah !
# pencuri peniru . awas kamu !!
# new year
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
rahsia 1 malam

Thursday, April 21, 2011 | 10:30 PM

pada suatu malam :63:
malam yang indah :113:
indah yang telah membuatkan ku bermimpi :a:
mimpi tentang seseorang :55:
seseorang yang pernah aku kenal :96:
kenal pada ketika dulu :103:
dulu yg pernah menjadi teman baik ku :c:
ku tak tahu mengapa :120:
mengapa muka kau yang ku mimpi :face43:
mimpi kau datang sepintas lalu :20:
lalu kau kata
' kita dah tak boleh baik macam dulu '  :face36:
kau pun melambaikan tangan mu :116:
dan mengucapkan selamat tinggal kepada ku :face21:
maka aku terpaku seketika :face58:
melihat kereta mu berlalu pergi dengan pantasnya :50:
selamat tinggal kawan
kenang daku dalam doamu :face25: .
.
.
.
tettttt !
.
.
.
ting tong doink doink :118: ... ( bunyi mesej masok :54: ) apakehei bunyi mesej aku cenggitu . tak reti la nak ngajok camna ... mataku terkebil2 mengesat2 taik mata yg ada . ada ? ada aku kesah ? hua hua ( mcm ayat seseorang )


' sapa plak la anta mesej nie ? aku dok sedap2 tido ' :face3: 

:54: ' hye fiza . ape kaba ? sihat ? '

haishhh ! mamat nie lagi :49: . engko nie xreti bhsa ka :14:? bapa ploh kali mesej engko nak anta ? dah aku tak bagi respon apa2 tu engko tak paham2 lagi ka ? haiiyoo ! dengan muka yg berkerut2 tanpa berpikir panjang aku pun terus membaling henpon ku :24: . bummm ! :face24: . terhentak di tilam . melambung ke tepi . ( sajer wat over ) . tanpa berlengah aku pon sambung balik tido . kroh krohh . ( bunyi jiran sebelah bedengkor )

begitu lah rahsia 1 malam yang pernah ku lalui . sekian :face56:

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →