Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# pencuri peniru . awas kamu !!
# new year
# bosan
# kecoh !
# rindu dia
# done!
# Masih Suami Isterikah Di Alam Akhirat?
# Doa Untuk Kekasih
# Ciri-ciri Orang Yang Mencintai Kamu
# kanak-kanak ribena
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
lantak kaw lah !

Thursday, January 6, 2011 | 5:25 AM





mood : 

ISU TERHANGAT !

soalan : apakah perasaan anda bila anda menegur seseorang,
sekadar untuk bertanya kabar (bukan nak ngorat ok)
namun tiada respon yang diberi ?


bila tak tego kaw cakap aku sombong .
dah lupa kt kaw lah . apa lah .
bila aku tego kaw tak cakap pape pun .
tak bagi respon langsung . huh 


dengan orang tu bukan main lagi kaw layan .
tapi dengan aku nie ?
nak pandang muka pun kaw tak sudi .
kecik ati aku ni kaw taw tak !
huhuk =(



hati kecil ku memujuk :
"tak pe lah . mungkin dia sibuk tu .
tak sempat nak balas chat . jangan lah amik ati sangat .
chill babe ! jangan la touching2 sangat eh "
~lalalalaaaaa~


*p/s : malam ni aku tak tido langsung pun kan? hoho






0 Hashtag



← OLDER
NEWER →