Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# kecoh !
# rindu dia
# done!
# Masih Suami Isterikah Di Alam Akhirat?
# Doa Untuk Kekasih
# Ciri-ciri Orang Yang Mencintai Kamu
# kanak-kanak ribena
# im a babysitter
# teropong anak bulan
# GILA BOLA
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
bosan

Sunday, December 5, 2010 | 1:05 AM





mood : tak de mood lah !

  

rasa macam hari ini terbuang sia-sia jeh .
nak kata layan mata tak jugak .
kalu tak mesti sedapnya tido .
~wuhuhu~




ALAMAKK !

kredit abes sudaa . hadeii . cane nak mesej nie .
nak buat sos topup rugi pulak .
tak suka tak suka .





(itik wat iklan jap)




malam ini rancang nak keluar makan dengan femili .
perot aku nie pun rilek la . makan pun gitu-gitu aje .
sekali pegi tempat tu full pulak .
satu hal dah . tambah lagi satu hal .
adek aku merengek saket perot .
dah tak tahan sangat .
 ayah pun ape lagi ayat dia .




"jom la balik . balik kejap pastu datang pulak "




ala saje nak bagi anak-anak dia sedap hati .
padahal memang takan datang dah pun .
tawu sangat laa . kempunan lagi la aku nie .
dah lama nak makan nasi lemak daun pisang .
tapi yang nie bukan nasi lemak biasa tu .
tak apa la . dah tak ada rekezi nak buat macam mana kan ?




mata tiba-tiba rasa ngantuk la .
aaaaaahh tidak-tidak .
aku tidak mampu melawan nya .
masih mampu meneruskan coretan ayat di sini .
ok lah . setakat ini sahaja penulisan blog kali ini .
selamat malam semua . good nite :)




~SEKIAN~











0 Hashtag



← OLDER
NEWER →