Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Tempahan Animated Header yang Pertama
# Segmen Tambah Follower Blog
# #6 Wordless Wednesday : Dulu VS Sekarang
# Segmen : Follower Pilihan Niera
# Segmen dari Jiakreatifelt : Header dulu hingga kini
# Blog Review By Syakirah Rusli
# Animated header dah menjadi ?
# #5 Wordless Wednesday
# Ajal Tak Mengenal Waktu :'(
# #4 Wordless Wednesday
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Tutorial Buat Border Blog Untuk Blogskin

Thursday, June 28, 2012 | 12:52 AM



Psstt kucing aku dah beranak ! dapat tengok live pulak tu . tengok jela . bukan reti nak jadi bidan kucing . hahaha .

Ok ni ada orang request tuto . dari ieza yusof . nama dia lebih kurang dengan nama aku . cuma tak da huruf 'F' kt depan je . muahaha . ekceli aku dah lama tak update tuto kan . ieza tanya macam mana nak buad border macam aku tu . sebelah warna lain sebelah lagi warna lain . err yg tu ke ? agaknye laa kot . hehe

Highlight & tekan CTRL + C untuk copy
blog ni tak boleh right click

dashboard  template

 tekan CTRL + F dan cari coding ini

<table style="

 kalau dah jumpa tambah coding ni kat sebelah

border-left: 6px double #FAAFBE; border-right: 6px double #48CCCD;

coding yg boleh di ubah
merah : ketebalan border
biru : jenis border (solid, dotted, dashed)
hijau  : kod warna boleh pilih SINI

  Dah siap preview dulu . Lepas tu save !

pape masalah sila komen & inform aku ok .

Labels:


3 Hashtag



← OLDER
NEWER →