Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# #5 Wordless Wednesday
# Ajal Tak Mengenal Waktu :'(
# #4 Wordless Wednesday
# Segmen : TeamFollowBack by Amercorner
# Waa Seminggu 100 Follower ?
# Followers Oh Followers . Mai La Follow Saya
# Segmen : Jom Tingkatkan Follower Anda Dengan Menda...
# Segmen : Pencarian Blogger Follower Bawah 500
# Tudung Bawal Cantik 1st Giveaway by Kak Bunga
# Mega Tech Giveaway By MizzsNinie, CikMun And DrFara
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Animated header dah menjadi ?

Tuesday, June 19, 2012 | 4:40 PM


e'eh . tengok ! tengok ! header kite boleh gerak² laa . hehehe . trial animated header for the first time dah menjadi !! haa tapi jangan request tuto tanya aku macam mana nak buat header tu . bukan kedekut ilmu tau . mak aii jenuh nak tunjuk satu² . aku tak guna flash ke apa . aku tak reti . aku cuma guna photoscape & gimp sahaja untuk buat header ni . aku combine gamba header ni ada la nak dekat 30 frame untuk jadikan dia animated . bayangkan aku edit and save header ni lebih dari 30 kali . yela nak combine tu mesti la gamba header tu lain² . leceh gilaa . yg ni pun aku rasa header ni dah habis simple .




memandangkan background leapord biru pink aku sebelum ni macam tak sesuai je dengan header baru ni , so aku pun tukar skali dengan background . amacam cun tak ? hehe ;p

oh lastly nak cakap thanks to my 500-th follower Misz Mieza . pejam celik pejam celik kejap jeh dah 500 . hee suka² !

aku dah gila benda animated ni . ok bai bai :)

3 Hashtag



← OLDER
NEWER →