Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Followers Oh Followers . Mai La Follow Saya
# Segmen : Jom Tingkatkan Follower Anda Dengan Menda...
# Segmen : Pencarian Blogger Follower Bawah 500
# Tudung Bawal Cantik 1st Giveaway by Kak Bunga
# Mega Tech Giveaway By MizzsNinie, CikMun And DrFar...
# Segmen Saya Mahu Follower Tegar
# Contest Blog Paling Awesome
# Segmen Tambah Followers Sehingga Beribu
# Izinkan Selamanya Namamu Di Hati
# Contest Blog Comel + Oh-Seem by Norsyuhada Binti J...
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Waa Seminggu 100 Follower ?

Wednesday, June 6, 2012 | 3:17 AM



alhamdulillah . target aku tercapai jugak akhirnya untuk dapatkan seminggu 100 followers . tenqiu banyak² sayang² yg polo blog kita nih . hihihi . ala tapi sori la . aku terlepas pandang siapa follower yg ke 400 tu . sori banyak² tau . aku jadi konpius sikit . dalam chat box dia cakap dia follower 399 . tapi bila kira balik dia la follower 400 . satgi salah letak nama buat malu cheq ja . hehe . xpala . yg kat atas tu aku kasi hadiah . canteq dak cheq buat ? buat sendiri tau ! hehe . sapa rasa dia follower ke 400 tu boleh la amik . yg nak amik suka² pon tak pa . boleh simpan buat kenangan . k lah nud nite . babai ;)

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →