Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Segmen : Jom Tingkatkan Follower Anda Dengan Menda...
# Segmen : Pencarian Blogger Follower Bawah 500
# Tudung Bawal Cantik 1st Giveaway by Kak Bunga
# Mega Tech Giveaway By MizzsNinie, CikMun And DrFara
# Segmen Saya Mahu Follower Tegar
# Contest Blog Paling Awesome
# Segmen Tambah Followers Sehingga Beribu
# Izinkan Selamanya Namamu Di Hati
# Contest Blog Comel + Oh-Seem by Norsyuhada Binti J...
# Kenapa Anak Mak Menangis Ni ?
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Followers Oh Followers . Mai La Follow Saya

Tuesday, June 5, 2012 | 1:34 AM


ni bukan tajuk untuk mana² segmen eh . aku dah tak larat nak join dah sebenarnya . tapi kalau segmen yg tambah follower tu aku tetiba jadi rajin pulak . hihihi \ dasar gila follower ahh / . bukan gila follower . aku jadikan tu salah satu tempat mudah untuk aku berblog running . walking² tak main ah sekarang okay . hehe

bila join segmen² macam ni, seriously follower hampa memang akan naik mendadak . tak tipu punyalah ! aku start join segmen follower ni dalam minggu lepas kot . sebelum tu follower aku ada la dalam #297 rasanya . dalam masa seminggu jeh bertimbun-timbun follower mai . now sekarang follower aku hampir nak cecah 400 . hampir jelah . belum lagi . okay cuma #383 jeh . setakat ni aku dah join 3 segmen kot yg berkaitan tambah² follower ni . target aku nak capai 100 follower dalam masa seminggu ! erkk mampu ke ?

aku tau orang lain follower dah cecah beribu beriban . sehari dapat 100 follower . tak heran pun kan . well nak buat macam mana . aku belum mampu ke tahap tu lagi . kalau dapat seminggu 100 follower tu pun kira dah rasa beruntung sangat .

selalunya kalau kita nak blogrunning \ i mean blogwalking lah / , mesti akan terjumpa blog yg guna ayat 'no i follow you follow me back' . kenapa eh ? aku selalu nampak kat blog yg follower dia dah banyak la . agaknya dia rasa follower dia dah banyak . tu kot yg dia tak larat nak follow balik . kalau follower ciput pun hang nak letak ayat tu jugak memang kerek ahh . aku tak suka sangat pakai konsep ni . aku tak kesah pun kalau ada yg suruh follow balik . orang cakap biar la fair and lovely . support each other . tak gitu ?

aku malas nak taip entri panjang² . orang bukan rajin sangat baca . eh tau mana ? sebab aku sendiri pun bukan suka sangat nak baca entri yg panjang berjela . ok lah bagi sapa yg nak tambah follower banyak² , boleh join segmen kat bawah ni .

 Segmen Jom Tingkatkan Follower Anda Dengan Mendadak Bersama Izzati 
 Segmen Pencarian Blogger Follower Bawah 500


*p/s : bilangan follower bukan untuk dibangga² . tapi untuk kita rasa dihargai .

1 Hashtag



← OLDER
NEWER →