Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# blog bertukar wajah
# who0t who0t ! cong xi fa cai
# my special day
# lantak kaw lah !
# pencuri peniru . awas kamu !!
# new year
# bosan
# kecoh !
# rindu dia
# done!
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
makhluk berlari pantas

Tuesday, March 29, 2011 | 7:05 PM

Pada suatu hari , sedang aku bersenang lenang bermain buih di kepala dan membersihkan diri , 
tiba2 muncul satu makhluk berkaki banyak yang berlari pantas menjengakkan dirinya dari lubang bilik air .  kehadirannya benar2 memeranjatkan ku  . aku pun dengan spontannya menjerit sekuat hati ,

 "Agggghhhhhhhhh........... !! tolonngggg !!! "

dan aku terus menarik tuala di penyangkut dan terus keluar dari bilik air  . suara nyaring ku telah mengejutkan semua isi rumah . emak yang berada di dapur terlebih dahulu mentertawakanku .
 dengan keadaan ku yang berkemban memakai tuala separuh siap , dan juga buih2 sabun syampu yang belum sempat ku cuci sepenuhnya .  aku langsung tidak menghiraukan emak ketawa , malah aku terus menerus menjerit-jerit seperti orang kena histeria dek takut dengan makhluk tersebut . emak pun dengan selambanya memijak makhluk itu dengan selipar . mati lah kau !! nie la rupa makhluk tu

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hehe .. aku memang takut pun dengan lipas .. 
sebab die nie suka mrayap tak tentu pasal ..

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →