Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# who0t who0t ! cong xi fa cai
# my special day
# lantak kaw lah !
# pencuri peniru . awas kamu !!
# new year
# bosan
# kecoh !
# rindu dia
# done!
# Masih Suami Isterikah Di Alam Akhirat?
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
blog bertukar wajah

Monday, March 28, 2011 | 8:52 PM


Salam . .

Hai , dah lama aku x update . blog pun dah berhabuk . maklum lah , sibuk dengan exam final . sekarang aku dah mula bercuti . sampai la hujung bulan 5 nanti .

Sebelum aku post entri nie , aku ada wat sumthing kat blog aku . blog aku dah bertukar wajah . amek masa dalam 2 hari 2 malam la lebih kurang aku wat suma nie . yelah aku bukan pandai sangat pun menda camnie . yang nilah hasilnya . 

TARAA !!!

Ala2 pink gitu . comel kan . haha . kalau  prasan la kan . blog aku skrang nie bersepah dengan  kan?
aku pilih tema pink & putih . dan  sebagai maskot blog nie . hehe .
 pink melambangkan kecerian . putih melambangkan kesucian .    melambangkan kecomelan .

Maka lengkaplah menjadi blog yang ceria dengan  yang suci tambah dengan tuan punya blog yg comel .(haha pasan jap) ok lah . stakat nie saja . 

Sekian . . . . .


0 Hashtag



← OLDER
NEWER →