Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# depression
# oh kawan
# makhluk berlari pantas
# blog bertukar wajah
# who0t who0t ! cong xi fa cai
# my special day
# lantak kaw lah !
# pencuri peniru . awas kamu !!
# new year
# bosan
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
tukar lagi

Tuesday, April 19, 2011 | 12:14 AM


okay dgar sini nak bagi taw . belog aku dah bertukar rupa lagi :face18: . but still stay dgn kaler pink :face54: . ini adalah hasil kerja dari kebosanan ku yang terlampau :131: . apa komen anda ?
aku dah tukar header yang bosan tu n background jugak .

Sebelum meng-edit . . .



Selepas meng-edit . . . :100:



ermm tapi aku tak bape nak puas ati sket la :face32: . kalau perasan kan , dekat header tu mcm ada slack sket . ada shadow2 kt belakang tuh . tak taw la nak buang cam mna mendalah tuh . dah penat dah aku belek sana sini . :face22: ada sesiapa dapat membantu ? or sudi nak tolong2 editkan ke ? roger2 lah saya yea . :face19:

1 Hashtag



← OLDER
NEWER →