Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# tab baru !
# rahsia 1 malam
# tukar lagi
# depression
# oh kawan
# makhluk berlari pantas
# blog bertukar wajah
# who0t who0t ! cong xi fa cai
# my special day
# lantak kaw lah !
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
syukur lah

Wednesday, April 27, 2011 | 4:57 PM

exam dah lepas . cuti pon dah masok sebulan . sekarang nie result lah pulak . uhuk² (tersedak) .

' wehh result hang camna ? dpt brapa ? dah check blom ? '

aku dihujani pelbagai soalan dari teman² sematrik . bawak bsabar yea kawan² . aku malas kalut² nak check . aku taw dah result aku bukannya gempak mcam hampa hampa . so wat rileks suda . so dengan melengah-lengahkan masa , aku dengan berat hatinya menekan link yg diberi oleh cik zatie ( budak sepraktikum ) . sapa yg tak chek lagi klik SINI ! for PDT only .

tak pe² taon depan ada lagi . boleh cuba lagi yea . janji lulus suda . bersesuaian dengan tajuk post . SYUKUR LAH :) . butt jeles gila babi ahh dengan orang dapat 4 flat ! aku dapat cipot jeh . hampeh doh . janji dengan encik farhan pun tak dapat ku penuhi . he dares to me got A for math . if not he wont going out with me . huwaaaaaghhh T_____T

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →