Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# rahsia 1 malam
# tukar lagi
# depression
# oh kawan
# makhluk berlari pantas
# blog bertukar wajah
# who0t who0t ! cong xi fa cai
# my special day
# lantak kaw lah !
# pencuri peniru . awas kamu !!
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
tab baru !

Tuesday, April 26, 2011 | 6:02 AM

yay ! aku dah berjaya buat menu buatan tab sendiri . berbekalkan tutor di google . search2 tutor cik ainaa nie menjadi pilihan aku . tengs yea . tengok orang lain suma dah ada (agak ketinggalan) . aku pun nak wat jugak . tapi x cantik macam awak awak punya lah . aku punya biasa2 jeh . janji tak copy mana2 .


blog aku nie xda sedia kan tutorial . sebab orang lain punya tutorial dah berlambak2 dah . so perlu ke aku wat ? haha . malas lah . nanti mesti jeh ada kes copy mengopy nie . bek tak yah dok wat kan ? ^^

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →