Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# special edition : saya sayang mak saya
# 2nd GA potretkan aku
# Contest "Belog Saya Comel kan"?
# Contest Blog Saya Smart
# Jom kenali sifat² anak kedua
# ....................
# Segmen: Blog Review Pandai Ke Aq Berceloteh
# geng Budak Nakal
# Kisah Seorang Jejaka
# syukur lah
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
12 hari lagi

Wednesday, May 11, 2011 | 10:53 AM


surat yang ditunggu² dah sampai semalam . abang posmen tolong hantarkan . surat cinta result & tawaran dari matrik . hati terasa berdebar² . dah mula nak belajar . orang lain excited jeh . tapi aku ? SERIOUSLY MEMANG TAK READY GILA . otak masih lagi beku . cuti yang hampir 2 bulan nie aktiviti aku hanya berfoya² habiskan masa tunggu depan tv tengok maharaja lawak  , jadi baby sitter yg tak bergaji , tidoq lewat malam bersengkang mata nak edit blog . cadangnya nak drive keta balik . tapii rasa tak confident lah . tunggu ayah belikan keta auto sebijik untuk aku lah nanti . hai lesen , kau jadi pekasam jelah . alang² aku peram kau lama bagi habis label 'P' tu .  

okay berbalik pada topik tadi , aku ada lah borak dengan mak aku . memandangkan aku nie ex-pdt student , akan bergaul dengan budak² yg lahir pada 1993 tahun nie , so apa mak aku cakap 

MAK : hang jadi murid tua lah tahun nie (sambil gelak²) 
AKU : alaahh . hmm (malas nak pikir)
MAK : hang kena blajaq betoi² . dapat pointer bagoih² . nanti senang nak masuk USM dekat ja . bla bla bla ...
AKU : eh mak taw dak ... bla bla bla ... (tukar topik)


malasnyaa weh . mood malas belajar buat masa skarang .  lepas nie aku tak kan ada masa dah mengadap lappy 24 jam nak meng-update blog . sorry yeh ):

2 Hashtag



← OLDER
NEWER →