Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# geng Budak Nakal
# Kisah Seorang Jejaka
# syukur lah
# tab baru !
# rahsia 1 malam
# tukar lagi
# depression
# oh kawan
# makhluk berlari pantas
# blog bertukar wajah
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Segmen: Blog Review Pandai Ke Aq Berceloteh

Wednesday, May 4, 2011 | 11:35 PM

Tengah boring tiba tangan nie rasa gatai plak nak join 1 segmen . wahh nervous jap nak gtaw nie first time aku nk join mendalah mcm nie . segmen anjuran dari member aku sendiri . Cik Maira Queen .

Syaratnya senang jeh . aku just copy paste kat sini .

 Buat satu entri dan letakkan banner segmen nie dan linkkan ke Pandai Ke Aq Berceloteh. Banner amik kt bawah nie.. (klu sudi kat side bar sekali ye..tq..xde paksaan)
 Nyatakan pendapat korang pasal blog Pandai Ke Aq Berceloteh..nk kutuk ke pe ke..ske ati la..
 Nyatakan sebab korang nk direview oleh pemilik blog Pandai ke Aq Berceloteh
 Follow blog Pandai Ke Aq Berceloteh (xpakse tp klu korang x terima update terbaru jgan slahkan aq lak..huhuhu)
 Tag sorang kawan..sorang je..lebih pon xpe..tinggalkan link anda pada bahagian komen ye..

 Sini aku tempekkan banner nie.
 Pendapat aku pasal blog nie ? ermm . penuh informasi . banyak jugak la info yg aku dpt . tuan blog nie rajin betol update . keep it up ! wehh aku suka kaler pink . len kali penuhkan hang belog dgn kaler pink jeh . haha .
 Sebab nak direview ? Nak jugak support member kan . So aku pun join lah . Lagipun aku rasa blog aku nie macam tak berkembang jeh .  apalah salahnya kalau nak kna review pun .
 Follow eh ? aku dah follow lama dah . jangan risau . hehe
 Nak tag sapa eh . aku nak tag pada kawan baik aku . Cik Kacang

Nak join segmen nie jugak ? klik sini  

1 Hashtag



← OLDER
NEWER →