Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# 12 hari lagi
# special edition : saya sayang mak saya
# 2nd GA potretkan aku
# Contest "Belog Saya Comel kan"?
# Contest Blog Saya Smart
# Jom kenali sifat² anak kedua
# ....................
# Segmen: Blog Review Pandai Ke Aq Berceloteh
# geng Budak Nakal
# Kisah Seorang Jejaka
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
akhirnya blog pulih semula

Saturday, May 14, 2011 | 11:35 PM



oh bloggie ! rindu nak update . bengang gila kot semalam asek BLOGGER UNAVAILABLE jeh . ingatkan blog aku sorang jeh yang prob . rupanya orang lain pun dapat prob yg sama jugak . naseb baik dah elok balik . rasa lega lah .

kakak kesayangan aku dari sarawak suda selamat pulang ke penang . whee . hepi gila aku kt umah . sebelom nie bosan jeh tadak geng nak borak . hee .



hari nie aku hangout lagi . bertemankan kakak aku . jumpa yayang masing² . janji dengan orang lain . orang lain plak yang kuar temankan aku . xpa lah AKU TAK KISAH PUN (: kuar dengan awak lagi best kan ? tak sangka la dapat gak jumpa . semalam kita gadoh terok kot . selalunya a day before nak kuar kita mesti gado kan ? pelik betul lah . then bila dah ada depan mata baru la baik balik macam tak ada pape yang jadi . hehe . tanak la gado² lagi eh . sygggggg sangat sangat kat awak ! suka sangat awak pujuk saya bila saya merajuk . biasalah saya kan suka bermanja dengan awak . jangan marah saya eh kalau saya suka merajuk² macam nie ;P . walaupun kita jumpa dah lewat . nak dekat kul 4 baru awak datang . so tak banyak la masa nak luangkan bersama awak . selalunya kul 6 saya dah kena balik sebab nanti mak marah balik lambat . tapi kita dapat extra time kan . kul 7 lebih baru saya balik . mak tak pulak bising . nasib baik lah . rasa hepi sangat bila bersama awak . tengs yea . muah muah 

1 Hashtag



← OLDER
NEWER →