Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Buat peminat pink sila ambil perhatian !
# yess ! finally i've blocked you !
# Contest blog paling simple dan menarik
# akhirnya blog pulih semula
# 12 hari lagi
# special edition : saya sayang mak saya
# 2nd GA potretkan aku
# Contest "Belog Saya Comel kan"?
# Contest Blog Saya Smart
# Jom kenali sifat² anak kedua
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
hasil edit blog

Tuesday, May 17, 2011 | 5:35 PM

semalam mud tengah baik . aku pun dengan senang hati meng-offerkan diri untuk edit blog seko budak nie . sebenarnya dah lama janji dengan dia nak editkan . tapi aku tak ter-edit pun . aku rasa nie lah kali pertama aku edit blog amik masa tak sampai sehari . paling ekspress yang pernah aku buat . hehe . tapi tak de lah lawa sangat aku edit .

Sebelum touch-up

tengok header pon tak center . nampak kosong jeh


Selepas touch-up

dengan bertemakan warna purple , maka terhasil lah begini

Blog beliau nie banyak berkisarkan tentang kisah² peribadi . yang kadang² aku sendiri pun tak paham kisah cintanya . Nak taw siapakah insan yang bertuah nie ? beliau adalah 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ADIK AKU SENDIRI

jom melawat ke blog dia . dia nie tak follow orang . follower dia just aku sorang jeh . dia suka buat blog tu macam diary sendiri jeh . sendiri tulis sendiri baca . har har . tapi kalau nak follow dia pun boleh jugak . 

buat adek aku yang sedang membaca entry nie . aku ada pesanan sikit utk ko . 
'woii cepat bagii mana upah aku ha ?? aku dah siap pomot blog ko dah nie '

1 Hashtag



← OLDER
NEWER →