Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Contest blog paling simple dan menarik
# akhirnya blog pulih semula
# 12 hari lagi
# special edition : saya sayang mak saya
# 2nd GA potretkan aku
# Contest "Belog Saya Comel kan"?
# Contest Blog Saya Smart
# Jom kenali sifat² anak kedua
# ....................
# Segmen: Blog Review Pandai Ke Aq Berceloteh
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
yess ! finally i've blocked you !

Sunday, May 15, 2011 | 5:57 PM

Tadi sedang aku membelek² fesbuk , aku ternampak lah nama si polan nie tersenarai kat bahagian people you may know . amboii dia bukan main lagi dia dengan *****. MEYAMPAH GILA TENGOK MUKA HANG . dengan lajunya aku terus menekan BLOCK THIS PERSON



mesti anda semua tertanya apa yang dia dah buat kat aku sampai aku block dia . meh sini aku nak story . sebelum tu nak gtaw story nie panjang sikit . mungkin membosankan . kalau tak nak baca boleh tutup twos jeh .  tak paksa yea . bagi yang nak baca boleh teruskan . ok sebelom tu biar aku gelarkan dia sebagai minah . 


minah nie dulu pernah la jadi kawan baik aku . kami baik & rapat sangat . dia pernah jugak datang rumah aku . so disebabkan aku rapat & baik dengan si minah , sikit sebanyak aku pun dapat detect perangai buruk dia . si minah suka benci orang tak tentu pasal . kalau dia rasa nak meluat kat orang tu , maka dia akan membenci padanya . minah jugak tersangat la keras hati untuk memaafkan orang yang dibencinya walaupun orang yang dibencinya dah mintak maaf . 

nak di jadikan cerita , satu hari ada lah si minah nie tak puas ati dengan aku pasal sumthing . pasal apa tu aku xleh nak gtaw kat sini . biarlah jadi rahsia . if aku bagi banyak hint nanti akan ada stalker² yang bawak mulut . okay sambung crita balik . aku geram sangat kt minah nie coz die dok kutuk aku n someone . paling sakit ati aku dengar sendiri minah & the geng kutuk pasal aku n dia . then untuk melepaskan geram, so aku pun tulis lah dalam diary . dulu memang hobi aku tulis diary . blog² tak main lagi masa tu . aku tulis lah aku geram sangat minah nie kutuk aku psal bla bla bla ... tapi serious aku tak mention langsung nama dia !

dah habis tulis tu aku letak la diary tu tepi katil . then datang la member² yang suka melawat bilik aku . biasa lah kami borak² . sedang aku leka melipat kain , tiba² ada sorang mahluk tuhan nie dengan slamber n muka tak bersalah BUKAK DIARY aku n BACA KUAT KUAT . LIKE SHITT ! suma kat dalam bilik tu dengar . aku terkejut ah n twos rampas balik diary tu . aku geram gila babeng ! woii hang tak reti nak respect privacy orang ka ? dah terang kt depan tu tulis DIARY . apa perasaan hampa kalau hampa kat tempat aku? 

okay tu baru sikit . tak habis lagi . berdasarkan sumber yang aku dengar , lepas tu mahluk tu pun bukak crita kat geng dia . dah la hang baca diary aku pastu hang boleh pi heboh kt orang lain . perangai macam SIAL !! mungkin si minah tu perasan apa yang aku tulis tu suma pasal dia . so dia pun telah memboikot aku tanpa ku sedar . bila aku cakap dengan si minah , dia buat tak reti ja n twos blah . masa tu aku tak taw apa sebenarnya yang jadi . kira dalam 2 bulan lepas tu baru aku taw crita sebenarnya . start dari hari tu , aku tak pernah bercakap or tegur dia sampai habis skola n sampai sekarang nie .

sebelom nie aku memang tak pernah simpan dendam dengan sapa² . tapi dengan si minah n makluk tuhan nie aku tak taw lah . maafkan aku sebab aku BENCI GILA kat hampa . okay tamat suda cerita . sekian .

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →