Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# yess ! finally i've blocked you !
# Contest blog paling simple dan menarik
# akhirnya blog pulih semula
# 12 hari lagi
# special edition : saya sayang mak saya
# 2nd GA potretkan aku
# Contest "Belog Saya Comel kan"?
# Contest Blog Saya Smart
# Jom kenali sifat² anak kedua
# ....................
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Buat peminat pink sila ambil perhatian !

Tuesday, May 17, 2011 | 4:47 PM

semalam kotak jeritku diterjah oleh adik manis zyra . cakap pasal kotak jerit, sebelum tu nak selit sikit, ce tekan meow comel kt sebelah kanan tu . suprise ! lawa tak shoutbox baru tu ? hehe . okay suda . berbalik pasal tadi adek zyra nie ada nak tubuhkan geng baru iaitu 'GENG PINK' . pada sapa yang pink addict tu digalakkan untuk join . memandangkan blog i serba serbi warna pink , so i nak join taw . nak tau lebih lanjut pasal nie boleh pegi trus ke blog beliau yea .


masuk jea blog nie mesti ingat aku nie minat giler dengan pink kan ? penuh jea dengan wana pink . sebenarnya tak jugak la . aku tak la minat sangat dengan wana pink . aku pun tak taw kenapa aku pilih warna pink untuk blog nie . mungkin sebab warna pink nie nampak comel dan sweet gitu . nampak sesuai lah pink dengan jiwa keremajaan aku nie . aiceeh . haha .

SAYA SUKA PINK SEBAB SAJA SUKA SUKA
ngee ;) 

2 Hashtag



← OLDER
NEWER →