Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# XAD ASAS STUDIO F11 SEM2 2013
# cerita kampus baruku. CANTIK TAPI...
# entri pertama untuk tahun 2013 : birthday suprise !!
# esaimen oh esaimen !
# SEGMEN: Up Kan Followers Dengan Mendadak!!!
# Bercuti-cuti Di Batu Feringgi
# bermula hidup baru sebagai mahasiswa
# Freebies Cute Cursor (Edisi Raya)
# follower ke-700 aku . siapakah ?
# Blog aku pun nak beraya jugak !
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
intai sini sekejap

Tuesday, July 30, 2013 | 2:14 AM


setelah berminggu2 aku abaikannya, dengan malasnya aku membuka lappy. dan tangan ini tergatal nak login jenguk blog kesayangan. masih seperti itu. tiada usaha nak melawakan dan mencomelkan blog kusam ni. so aku mengambil inisiatif (eh betul ke ejaan ni) dan cara mudah guna balik template lama. recycle. kah3. dasar pemalas. skin ni aku buat untuk raya taun lepas. ada sapa2 yang ingat lagi sila duduk diam2. lepas raya ni memang kena usaha godek coding la gamaknya. tak ada apa yang menarik pun sebenarnya aku nak taip dah. dan aku tak tau sebab apa still ada lagi yang follow blog nih walaupun aku dah jarang gila update. wuuu terharuu. tocei2. well gudnite. nanti jangan lupa bangun sahur ye yu oalls?

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →