Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Freebies Cute Cursor (Edisi Raya)
# follower ke-700 aku . siapakah ?
# Blog aku pun nak beraya jugak !
# First Giveaway : Menangi Domain dan Cute Stuffs
# SEGMEN : Tambah Follower Blog Sampai 1000+
# wehh hang dapat u mana ?
# Orang Labah² yang menakjubkan (3D)
# Selamat Berpuasa Jom Sahur !
# Segmen : Saya Sedia Follow Back
# tercalon antara 3 header terbaik
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
bermula hidup baru sebagai mahasiswa

Sunday, October 14, 2012 | 2:17 PM


Salam.. maaf dah lama aku tak update berita sensasi tentang life aku kan ? haha . sekarang aku sudah pun bergelar sebagai seorang mahasiswa . banyak benda nak aku share sebenarnya . tapi tak sempat . tengok la background blog hari raya ari tu pun xsempat nak tukar lagi . aku nak bagi tau duduk kat kelantan ni memang mencabar . bila aku datang sini baru aku tau kelantan memang ada masalah dengan air . bekalan air selalu tak cukup . air pun kadang2 kotor . ikut tempat jugak kot . tapi setakat ni aku tak pernah lagi skip mandi la . memang jadi 1 bebanan time mula2 kat umk ni . lepas tu bayangkan tak sampai seminggu aku dok kat hostel kampus ni dah kena pindah kat hostel luar . memang stress gila mula2 tu . dengan barang punya belambak nak kena angkut . naik turun tangga 5-6 kali . lepas tu dapat pulak hostel tinggalan yang dah berkurun tak berpenghuni . hostel tu lebih kurang macam apartment la . 1 rumah ada 4 bilik . so 1 bilik dok 2 orang lah kiranya .

ok cerita aku baru nak bermula sebenarnya . masa mula2 aku masok n tengok hostel baru tu "YA ALLAH" . tersangat la kotor . dengan bilik air tak ada air . memang aku nangis malam tu ngadu2 kat mak aku . rasa macam nak balik penang time tu jugak . sampai tahap aku rasa memang nyesal gila2 aku mintak kat kelantan . tapi tu masa mula2 la . aku ni jenis susah n lambat nak adapt dengan environment baru . but sekarang ni rasa better sikit la .

ni time orentasi bersama geng baru . hehehe

but now aku rasa lega aku dapat belajar benda yang aku suka n benda yang aku minat . kos aku ada subjek lukisan . so kerja2 melukis tu memang dah jadi rutin aku . kawan2 aku yang lain belajar tension2 kos hard core kena kira2 n banyak guna otak . tapi aku lain . buat kerja tak da pun rasa stress . tak banyak teori kena ikut . hahaha . so aku memang bersyukur sangat2 sekarang .


ni 1st assignment lukisan aku . bertajuk pasar malam .
lukisan tak terang sebab aku memang xda basic dalam seni .
baru belajar nak shading . tu pun usha2 lukisan member

ni assignment kedua . bertajuk ilustrasi .

susah jugak sebenarnya nak melukis . nampak je macam kacang . tapi nasib baik la minat aku ni tinggi . so aku semangat la jugak kan walaupun langsung tak ada basic . tu belum tengok lagi lukisan budak2 yang lain . serious 10x ganda lagi cantik n better dari lukisan aku . sumpah jelezzz  T_________T . saya budak baru belajar . tak pa pelan2 baru nak naik . aku dah malas nak taip dah sebenarnya . dah berapa lama aku peram tak publish2 lagi entri ni . huahuaa . ok la geng . insyallah ada masa aku update lagi . bye bye ;)



3 Hashtag



← OLDER
NEWER →