Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# First Giveaway : Menangi Domain dan Cute Stuffs
# SEGMEN : Tambah Follower Blog Sampai 1000+
# wehh hang dapat u mana ?
# Orang Labah² yang menakjubkan (3D)
# Selamat Berpuasa Jom Sahur !
# Segmen : Saya Sedia Follow Back
# tercalon antara 3 header terbaik
# Simple Header (ieza & amieyraa)
# Syukur dengan apa yang dapat :)
# Simple (!!!) GiveAway ~ by Jaja Sutera
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Blog aku pun nak beraya jugak !

Wednesday, August 1, 2012 | 9:21 PM

helo helo assalamualaikum . saja nak update entri pertama untuk bulan ogos 2012 ni . macam mana puasa ? tak penat tu memang tak sah la kan . tambah² lagi musim panas sekarang . asal puasa je mesti panas . asal panas je mesti puasa kan ?

memandangkan banyak sangat masa terluang bulan puasa ni , aku telah menghabiskan masa 3 hari 3 malam berturut² tanpa tidur untuk design blog ni . say bye² to monster yg dulu tu . sekarang jom kita ambik mood raya sat kat sini . siap letak lagu raya banyak² lagi . hehe .




ada pesanan pada mereka yg dah tempah header animated kat aku sebelum ni, blog http://yanaadriyana.blogspot.com  & blog ini http://bubblepinxsweet.blogspot.com . kalau awak² terbaca entri ni , mintak tolong pm aku segera . aku xboleh nak contact blog korang . url blog dah tukar n buat private . kalau tak nak tuntut tak pa . aku boleh simpan buat koleksi jea . tak marah pun . huhuhu .

selamat hari raya ! \ puasa pun tak habis lagi / :P

7 Hashtag



← OLDER
NEWER →