Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Simple (!!!) GiveAway ~ by Jaja Sutera
# order by aida : super gemuk diary
# Contest : Edit Picture Paling Cantik
# Contest Blog Saya Superb Cun !
# Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize
# the next animated order DONE
# tutorial buat text shadow
# Nak Order Animated Header (transparent) ?
# Tutorial Buat Border Blog Untuk Blogskin
# Tempahan Animated Header yang Pertama
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Syukur dengan apa yang dapat :)

Friday, July 13, 2012 | 8:23 PM


hari ni hari jumaat . hari ni jugak result upu keluar . sumpah aku TAK TAU LANGSUNG ! boleh cakap tiap hari jugak mak tanya ' bila result upu nak keluaq? ' . aku memanjang cakap ' tak tau ' . memang aku tak tau pun .  tak nak ambik tau pun yea jugak . malas nak pikir . tapi kebenarannya takut nak terima kenyataan .

mula² aku dapat kol dari eyda . twin aku dulu tapi tak seiras . ayat yg aku dengaq dari dia

' weh hang dah siap ka? '
' hang ada kat mana ? '

aik . nak ajak aku keluaq ka minah ni . jadi blurr sat . rupanya aku salah dengaq . ayat yg sebetulnya

' hang dah cek ka? '
' hang dapat mana ? '

haha . mengekek aku gelak . so dia lah orang pertama yg bagitau aku pasal upu ni . berdebar² masa nak cek tu . nak tau aku dapat mana ? jeng jeng jenggg ........

saja tak nak tayang nama penuh . hihihi

tengok aku dulu aliran sains kan ? kenapa aku pilih course ni ? lari jauh dengan sains kan ? sebab aku memang TAK MINAT SAINS pun sebenarnya . walaupun jodoh aku dari dulu selalu dengan sains . alhamdulillah ! sekarang aku dah dapat apa yang aku nak . minat seni lebih ke arah seni . aku tak sure course ni pilihan yg ke berapa . tapi yang pasti choice dalam top 3 jugak la . 

aku tau ramai kawan² aku dapat u yg bagus² . course bagus² . tak setanding dengan aku . aku cuma tumpang hepi jela untuk depa . walau apa pun aku bersyukur sangat . congrats to all my friends . tapi sorang pun tak ada yg sama dengan aku . ni yg sedih ni . tak pa lah . im going to out of penang finally !

*p/s : gila lama taip entri ni . dari petang tadi dah . baru sekarang nak publish. haha

2 Hashtag



← OLDER
NEWER →