Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Contest Blog Saya Superb Cun !
# Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize
# the next animated order DONE
# tutorial buat text shadow
# Nak Order Animated Header (transparent) ?
# Tutorial Buat Border Blog Untuk Blogskin
# Tempahan Animated Header yang Pertama
# Segmen Tambah Follower Blog
# #6 Wordless Wednesday : Dulu VS Sekarang
# Segmen : Follower Pilihan Niera
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Contest : Edit Picture Paling Cantik

Saturday, July 7, 2012 | 3:21 PM


dah lama teringin nak join contest ni . aku minat la jugak bab edit² gamba ni . fuhh banyak betul sponser kena folo . done folo semua . maaf aku tak da fb nak like .

boleh ke nak letak gambar banyak²?

BEFORE
kat blakang lori buruk sebenarnya .
haha malu jea  .



AFTER
dekat air terjun yg indah


yg ni spesel sikit sebab gamba gerak² 
dah jadi macam mamarazzi pulak 


BEFORE
different place, different background


AFTER
nampak macam kat tempat yg sama 
dan sedang bertentang mata . hehehe


BEFORE
muka orang lain


AFTER
pufff ! jadi aku dan dia
nampak sangat tak real kan ? haha


aku paling suka gamba pakai baju budak sekolah tu . sebab dulu pernah berangan nak ambil gamba pakai baju sekolah dengan dia . tapi memandangkan sekolah kami berlainan, aku pulak sekolah asrama . so tersangat lah mustahil . tak dapat gamba real, gamba edit pun jadi lah . hehe . mintak maaf pada tuan punya gamba . tak berniat utk merosakkan gamba anda .

Labels:


0 Hashtag



← OLDER
NEWER →