Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Orang Labah² yang menakjubkan (3D)
# Selamat Berpuasa Jom Sahur !
# Segmen : Saya Sedia Follow Back
# tercalon antara 3 header terbaik
# Simple Header (ieza & amieyraa)
# Syukur dengan apa yang dapat :)
# Simple (!!!) GiveAway ~ by Jaja Sutera
# order by aida : super gemuk diary
# Contest : Edit Picture Paling Cantik
# Contest Blog Saya Superb Cun !
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
wehh hang dapat u mana ?

Tuesday, July 24, 2012 | 12:49 AM


Assalamualaikum . aku rasa dah lama aku tak buat sesi luahan perasaan kat blog ni . asyik sibok post pasal contest la apa la . pagi tadi aku pegi maktab \sekolah menengah dulu/ pegi ambik sijil SPM . 3 tahun peram kat sana . baru teringat nak amik . tu pun sebab nanti nak guna untuk claim duit dari PKR bagi sapa yg dapat masuk u . aku ingat sijil SPM tu tak penting pun . yela result pun bukannya elok sangat . dah macam ais batu campoq . \paham² jela yea/ . alang² dah pegi tu, jumpa la cegu² mana yg ada kat situ . biasalah tanya kabar n tanya perkembangan semasa kan . \aku bukannya reti sangat nak beramah mesra dengan cegu/

sebenarnya aku nak meluahkan rasa sedih dan terkilan . tentang kebanyakkan mereka² yang bertanya penempatan kemasukkan ke IPTA \terlebih formal pulak ayat/ . ada beberapa situasi yg aku alami kat sini

SITUASI 1


dapat u mana ?
dapat kat kelantan
ooo USM ke ?
eh tak la kat UMK jeaa \dlm hati cakap mana mampu nak dpt usm kan/

SITUASI 2

dapat sambung mana ?
kat UMK
..... muka blur ..... oo.. course apa ?
teknologi kretif
.... muka blur lagi ..... UMK tu kat mana ? tak pnah dengaq pun
turn aku plak buat muka blur .... grrr !

SITUASI 3


hang dapat u mana ?
agak² ? \dah malas dah nak bagitau sebenarnya/
........................
aku dapat kat UMK
oh dapat course apa ?
teknologi kreatif
weh UMK tu apa ?
hang pi try tanya google


haihh payahnya dapat u yg tak pemes ni . kos pun tak pemes \tapi aku suka!/ apa bleh buat kan . agaknya u dia lagi pemes kott . tapi tak kurang jugak ada yg still support . alhamdulillah


SITUASI 4


dapat u mana?
dapat UMK jea . kos teknologi kreatif
ohh bagus la . ok la tu .
sebenarnya dah jauh lari dengan sains
tak pa . janji kita minat n boleh pi dengan kos tu . kena struggle betul²

SITUASI 5 \yg ni paling peberet/

kak fiza tahniah . tadi tuutt bagitau kat saya . kak fiza dapat kat mana tah ? lupa la
kat UMK la . kelantan
oo ha baru ingat . tahniah² . kos apa ?
ala kos biasa² jea . KOSMETIK \saja nak testing. hehe/
ok la tu . nanti saya kawin leh jemput kak fiza mai mekup \mati² dia percaya/
haha . xdak la . men² ja . kak fiza dapat teknologi kreatif la \mengekek aku gelak/

kadang² aku rasa bermotivate . kadang² ada jugak rasa down \yg tu lebih sikit/ . aku memang dah lali dengan semua ni . dari dulu lagi . hidup dalam kelompok orang yg bijak pandai sedangkan diri kita ni tak sehebat mereka . mungkin bukan niat mereka untuk buat aku tersinggung . tapi cara mereka bertanya tu . rasa terkilan tu tetap ada . tak ramai yang paham n tau apa yg aku rasa . sebab tempat mereka selalu di atas . ini lah cabaran hidup . aku kena hadapi jugak . baik buruk tu aku ambik sebagai cabaran untuk aku ubah hidup aku jadi lebih baik .

ikutkan hati dah malas nak sambung blajaq ni . tunggu orang mai masuk meminang ja . haha gatai ! tu pun kalau awak blaja tinggi² , keja bagoih² , gaji ribu-riban baru senang nak tanggung saya . berangan ! haha :D . saya rindu lah kat awak :'(



15 Hashtag



← OLDER
NEWER →