Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Selamat Berpuasa Jom Sahur !
# Segmen : Saya Sedia Follow Back
# tercalon antara 3 header terbaik
# Simple Header (ieza & amieyraa)
# Syukur dengan apa yang dapat :)
# Simple (!!!) GiveAway ~ by Jaja Sutera
# order by aida : super gemuk diary
# Contest : Edit Picture Paling Cantik
# Contest Blog Saya Superb Cun !
# Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Orang Labah² yang menakjubkan (3D)

Sunday, July 22, 2012 | 8:43 AM


The Amazing Spiderman sepatutnya . tajuk yg di-google translate-kan . aku tau tajuk ceritu tu dah agak ketinggalan . tapi aku baru jea sempat tengok movie ni hari rabu lepas . menyerang GSC di queensbaymall . and percaya tak kalau aku cakap ni lah first time aku tengok wayang 3D ! hahaha . memang excited habis ! peghak jakun . kawan aku cakap ' hang ni loser la ' . cisss ! kurang diajar betol . aku balas ' bukan loser . cuma excited terlebih ' hehe .

spiderman 3D bukan sequel dari spiderman yg sebelum² ni . jalan ceritanya ada yang sama dengan siri sebelum ni . nama hero tetap sama . PETER PARKER . tapi orang yang berlainan . heronya pun lagi bertambah hensom . serius aku suka gila . hensom wehh ! tak percaya tengok kat bawah ni






nak tengok lagi google jea nama ANDREW GARFIELD . btw comel la nama dia sebab ada garfield . haha . okay nak sambung balik cerita pasal movie ni . jalan cerita dia okay la . sweet couple jea diorang tu . untung la dapat jadi awekss spiderman . ni yg nak jelous nii . emm lagi aku rasa watak jahat dalam movie ni macam tak evil n dangerous sangat . tapi bagus jugak nanti spiderman tak larat nak lawan sebab power dia agak limit . kesian dia tiap kali lawan badan muka dah calaq² . but overall aku puas hati dengan efek 3D yg tersangat² awesome ! rasa macam nak tengok ulang² kali . 

masih menyempatkan diri memosing mempromot poster . hehe



aku bisik kat kawan aku , ' kalau nak bawak balik spec ni boleh dak ? '. oh loser again . free kena bahan lagi . hahahaaa . ada aku kesah ? btw abg yg jaga kat pintu exit yg kutip spec tu hensom jugak . macam kenal jea kan . oh awak yg dulu syok kat saya senior sekolah rendah saya kan ? tapi awak tak kenal sy pon . sedih . no hurt feeling . peace (",v)

*p/s: entri yg sepatutnya di update pada hari rabu lepas . agak kelewatan disebabkan aku pemalas sangat nak tulis .

Labels:


1 Hashtag



← OLDER
NEWER →