Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Segmen : Saya Sedia Follow Back
# tercalon antara 3 header terbaik
# Simple Header (ieza & amieyraa)
# Syukur dengan apa yang dapat :)
# Simple (!!!) GiveAway ~ by Jaja Sutera
# order by aida : super gemuk diary
# Contest : Edit Picture Paling Cantik
# Contest Blog Saya Superb Cun !
# Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize
# the next animated order DONE
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Selamat Berpuasa Jom Sahur !

Saturday, July 21, 2012 | 4:34 AM



Salam . baru hari ni aku sempat nak update entri . semalam² busy nak siapkan edit blog seseorang . blog aku baru jea di tinggalkan beberapa hari . bukak² tengok, aikk header dah hilang ? hang pi mana header oii ? tak pa nasib baik dah gantikan yg baru . hehee

hari ni dah masuk bulan ramadhan . eh yeke ? hari ni dah kena start puasa ? rasa macam lambat jea lagi . aku ni tak tido² lagi sampai sekarang . mata burung hantu kot . tak ngantok lagi . nak sahur terus . kalau tido liat pulak kang nak bangun .

err aku rasa macam tak da point je apa aku tulis ni . ahhh lantak lah . yg penting aku nak cakap selamat bersahur, selamat berpuasa dan berbuka puasa kemudian . sebelum tu baca niat kat bawah ni . k bye :p




0 Hashtag



← OLDER
NEWER →