Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Blog aku pun nak beraya jugak !
# First Giveaway : Menangi Domain dan Cute Stuffs
# SEGMEN : Tambah Follower Blog Sampai 1000+
# wehh hang dapat u mana ?
# Orang Labah² yang menakjubkan (3D)
# Selamat Berpuasa Jom Sahur !
# Segmen : Saya Sedia Follow Back
# tercalon antara 3 header terbaik
# Simple Header (ieza & amieyraa)
# Syukur dengan apa yang dapat :)
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
follower ke-700 aku . siapakah ?

Saturday, August 4, 2012 | 9:50 AM


ada sapa yg terasa diri dia tu follower ke 700 aku tak ? haa baik ngaku cepat . haha . macam ada buat salah pulak . bukan macam tu . aku ada nak bagi award sikit . hee . award yg tak seberapa la . naseb baik sempat print screen hari tu . kalau x mesti dah terlepas pandang . ciri² blognya adalah seperti berikut . maaf yea aku print screen blog tanpa izin . jom kita tengok sapa yg kena !

background blog kaler pink

ada matahari yg comel

ada pelangi

ada greeting text assalamualaikum yg colorful

widget follower dan shoutbox di-combine-kan sekali

title sidebar ber-background-kan pelangi lagi
(agaknya owner suka pelangi kot)

tema blog warna pink . nampak ceria jea blog dia dengan ada pelangi  dgn matahari kat headernya . cute jea . haa . banyak dah bagi clue ni . hai cik owner blog . awak perasan tak lagi saya bercakap tentang blog awak ni ? hehehe . nak tau siapakah dia ? jeng jeng jeng ........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tahniah ! anda adalah follower ke-700 saya . tenkiu² ! follower dari SEGMEN ni sebenarnya . 

mak aii buat entri dah macam nak umum pemenang contest pulak . hihihii . saja meggedik nak cari kelainan sikit . nah terimalah award dari saya ni . simple jea

http://2.bp.blogspot.com/-KDa9twO7dFU/UBx8Id8ougI/AAAAAAAACco/JETb0MfCNPA/s1600/700f.gif



2 Hashtag



← OLDER
NEWER →