Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# entri pertama untuk tahun 2013 : birthday suprise !!
# esaimen oh esaimen !
# SEGMEN: Up Kan Followers Dengan Mendadak!!!
# Bercuti-cuti Di Batu Feringgi
# bermula hidup baru sebagai mahasiswa
# Freebies Cute Cursor (Edisi Raya)
# follower ke-700 aku . siapakah ?
# Blog aku pun nak beraya jugak !
# First Giveaway : Menangi Domain dan Cute Stuffs
# SEGMEN : Tambah Follower Blog Sampai 1000+
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
cerita kampus baruku. CANTIK TAPI...

Friday, April 12, 2013 | 4:01 AM


BISMILLAHIRAHMANIRAHIM..
ASSALAMUALAIKUM..

since now its already april . sudah 2 bulan aku menyepi . rasa jiwa macam dah mati nak bloging . entah kenapa . tapi rasa rindu tetap ada . masa sangat jealousy aku . aku masih lagi seorang pelajar yang mengambil jurusan seni di bumi pantai timur . belum lagi jadi isteri orang or mak kepada bayi2 ok . aku sedang menjalani hidup baru sekarang ni . aku dah berpindah ke kampus asal selaku kampus induk di bachok . cantik tapi cuaca panas terik sangat luar biasa sebab kawasan tu dekat dengan pantai . hangit 1 muka ni tak yah nak kata la . cantik tapi kampus tu lapang ja tak ada pokok teduh langsung . tapi bila time berangin memang best tak terkata . payung aku yg rosak masih tak berganti sebab angin sini kuat sangat .

ok now nak bawak melawat ke kawasan kampus aku . cantik tapi nampak macam kecik je kan . kawasan dia memang luas tapi building sangat sedikit . nampak selonggok jeh . maklumlah kampus baru tengah nak naik . cantik tapi banyak lagi facilities yang tak ada . sedih !

purple ni building fakulti






biru pulak building akademik


ni hostel aku . dah serupa macam hostel budak2 dalam movie juvana kan ?
hostel segera . made of playwood + simen . sadis !




cafe makan . time mula2 aku daftar sini cafe ni tak wujud lagi .


ikutkan hati memang nak memberontak . banyak gila benda yang tak memuaskan . dari awal2 lagi nampak pengurusan kampus sangat teruk ! nak buat something untuk student tu biarlah proper sikit . yang pasal hostel tu memang mak ayah aku complain . mak ayah aku tengok sendiri time aku daftar . dah macam rumah panjang pon ada . 1 rumah 20 orang  . 1 rumah ada 6 bilik . 1 bilik ada 4 orang . ada yg 1 bilik 2 orang . agak crowded kan . everytime sangat terasa bahang kepanasan bila dok dalam rumah ni . tiap kali bangun tidoq aku mesti berpeluh2 . aku suka hostel yg dulu lagii :((

even facilities dia macam ni tapi one thing yang aku suka view kat sini .memandangkan kawasan kat sini lapang, so view mata akan terus nampak langit n awan yg meluas . aku suka gila tengok beauty of nature






view time senja paling cantik




and lastly kat sini ada OSTRICH !!



dah malas nak complain apa2 lagi . tak terluah kat sini . tak pasal2 aku kena blacklist . muahaha . yg penting aku tak mention kampus apakah ini . yang tau tu tau lah . tak perlu aku bagitau . yang tak tau tu buat2 tau sudah . hohoho . CANTIK TU MEMANG CANTIK TAPI.. BANYAK PULAK TAPI . ok insyallah kalau rajin menaip aku update lagi . nak buat sesi luahan derita hati pulak .

1 Hashtag



← OLDER
NEWER →