Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# bermula hidup baru sebagai mahasiswa
# Freebies Cute Cursor (Edisi Raya)
# follower ke-700 aku . siapakah ?
# Blog aku pun nak beraya jugak !
# First Giveaway : Menangi Domain dan Cute Stuffs
# SEGMEN : Tambah Follower Blog Sampai 1000+
# wehh hang dapat u mana ?
# Orang Labah² yang menakjubkan (3D)
# Selamat Berpuasa Jom Sahur !
# Segmen : Saya Sedia Follow Back
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Bercuti-cuti Di Batu Feringgi

Monday, November 5, 2012 | 11:28 AM


Yay ! Cuti mid term aku dah start . 2 weeks holiday ! balik jugak akhirnya ke penang setelah sebulan aku bergelumang kat kelantan sana . lega gila tak payah aku susah payah berkomunikasi nak paham bahasa kelantan . dah la cuti raya haji lepas aku tak balik . beraya di perantauan . sadis ouh . ok tak mau cerita pasal kelantan dah .

First activity holiday aku, akak aku dah sibuk ajak pegi picnik kat batu feringgi sabtu lepas . lepas rindu kat penang . yang lain sibuk bermandi-mandi . cuma aku jeh tak . sibuk pakai lawa2 untuk photo-shoot jeh . haha . dah lama tak jadi model tak berbayar . keh keh keh . malas nak taip banyak2 . so tengok gambar jela


  












terlebih rajin edit animated

my daddy yg paling extreme !

whee . main kejar2 dengan burung

sekali air bah . sekali pantai berubah . tapi aku tengok pantai batu feringgi tu sama ja . ayat tu tak leh pakai . haha . blog ala2 twitter aku ni dah siap sepenuhnya . cuma lagu jeh tak da . silent blog plak kali ni . ok peeps . ada masa aku update lagi . daa

3 Hashtag



← OLDER
NEWER →