Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# SEGMEN: Up Kan Followers Dengan Mendadak!!!
# Bercuti-cuti Di Batu Feringgi
# bermula hidup baru sebagai mahasiswa
# Freebies Cute Cursor (Edisi Raya)
# follower ke-700 aku . siapakah ?
# Blog aku pun nak beraya jugak !
# First Giveaway : Menangi Domain dan Cute Stuffs
# SEGMEN : Tambah Follower Blog Sampai 1000+
# wehh hang dapat u mana ?
# Orang Labah² yang menakjubkan (3D)
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
esaimen oh esaimen !

Friday, December 14, 2012 | 5:53 PM


hello guys . im prepairing for my final exam sem 1 this month . agak busy lately . banyak lagi esaimen yang kena settle . aku malas gila dah nak ambik tau pasal blog nih . sorry sangat pada yang request or tanya apa2 yang aku tak respond tu . kena tunggu time cuti sem panjang baru aku nak layan blogging betul2 . aku nak share sikit hasil kerja esaimen lukisan aku . sebelum ni pun aku dah pernah share . boleh usha2 kat entri ni . gambar asal agak gelap & kelabu asap sebab aku ambik guna fon . kalau scan maybe clear kot . so aku edit sikit2 bagi nampak terang .



ni kena lukis serangga dalam pelbagai posisi . 
so serangga pilihan aku adalah pepatung


after lukis then transfer buat pepatung guna dawai pulak .
ni adalah kerja grouping ramai2 tapi aku buat 2 orang je dengan kawan aku sebab
semua group dah full & tak nak ambik kitorang . sadis kan ?


 ni adalah sambungan dari esaimen ilustrasi yang sebelum ni .
aku kena lukis itik lagi tapi suasana yang berbeza .


source picture dari drawing block aku jea . hehehe .
tapi nampak kepala itik tu agak besaq dari yang asal . haha


next belajar pasal lighting . kena lukis plastesin lepas tu lenyek2 .
nampak macam tak da motif tapi ada nilainya tersendiri .


negative positive + black white . serabut pala buat benda ni


main warna dengan arcylic . 
nampak macam kerja budak2 tadika je kan ? 


baru intro je ni . next task tak buat lagi .


kalau nak tau ni lah kerja budak2 kos teknologi kreatif macam aku . esaimen aku kebanyakkannya berkait dengan esaimen sebelumnya . kos aku nampak senang & lepak je . tapi kalau lecturer tak puas hati senang2 jugak dia reject & kena buat lain . time tu baru datang semua pressure . ada lagi 2 task yang aku tak siap lagi . nak tengok ? tunggu next update okay . hehe . thanks for reading . bubbye :)



1 Hashtag



← OLDER
NEWER →