Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# esaimen oh esaimen !
# SEGMEN: Up Kan Followers Dengan Mendadak!!!
# Bercuti-cuti Di Batu Feringgi
# bermula hidup baru sebagai mahasiswa
# Freebies Cute Cursor (Edisi Raya)
# follower ke-700 aku . siapakah ?
# Blog aku pun nak beraya jugak !
# First Giveaway : Menangi Domain dan Cute Stuffs
# SEGMEN : Tambah Follower Blog Sampai 1000+
# wehh hang dapat u mana ?
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
entri pertama untuk tahun 2013 : birthday suprise !!

Friday, January 18, 2013 | 1:37 AM


Assalamualaikum guys , followers n stalkers sekalian . untuk makluman ni adalah entry pertama aku untuk tahun ni . diam tak diam dekat sebulan jugak aku tak update . biasalah student life memang lah busy dengan itu ini . kononnya busy sangat la life aku ni . exam baru habis . huhu . sori pada yang request buat tuto n mintak coding template ala2 twitter macam aku ni . tak terbuat la i gamaknya . dah lama aku peram entry ni . tak ter-publish lagi . haha . bertarikh 7 Jan 2013 lepas adalah birthday aku . asal baru nak enjoy tahun baru ja , angka umur tu jadi makin besar . nak buat macam mana dah lahir time awal tahun kan . im already turn to 21 years old . mcm aneh2 jeh nak ngaku umo kita dah 21 . heheh . da boleh ngundi la anak mak lepas ni . hihi

orang yang first wish kat aku ialah bestie aku sendiri . eyda ! walaupun dia cuma sms jeh tapi serious terharu dia ingat birthday aku & dia jadi orang yg terawal wish birthday aku .  syg hang weh ! tapi geng aku kt umah ni senyap jeh . agak2nya dorang tak tau kot birthday aku . so aku pun tak amik port sangat la . tak kesah pun .

so nak dijadikan cerita, esoknya aku & the geng keluar pegi la pc . nak pegi hantar buku koko kt ipg sebenarnya . so lepas tu kitorang gi lepak nak gi makan . kedai big orange jadi pilihan . perut memang dah berlagu2 time tu . masing2 order menu . ni menu lunch aku .


nasi chicken chop +  carrot susu


sementara tunggu order yang lain siap , aku sempat la jugak snap2 
ni dengan fara . budak klate



ni jun budak sabah & pkah ex schoolmate aku


ni wani aweks hot ganu .  rugi sapa tak ngorat dia . haha

tengah elok ready nak makan je kawan aku bangun . then bila datang balik dorang bawak kek kat aku . dorang nyanyi ramai2 lagu birthday kat aku walaupun nyanyi macam bisik2 . haha . aku memang surprise la . terharuu plus plus jugak . ingat jugak dorang kat birthday aku . even sorang pun tak ada yang wish . tapi aku tau dorang saja buat2 lupa . so aku tak amik port sangat n buat dunno jela . tapi tak sangka ada birthday surprise  untuk aku . rasa terharu n hepi tak terkata . thanks so much guys !


this is my cake . nampak ceria sgt kek ni dengan buah2 kat tepi tu





ambik gamba dulu sebelum potong kek n tiup lilin . hee 


muka excitedd time potong kek





kawan aku sorang ni semangat nak tolong potongkan kek . 
oh lupa nak kenal kan nama dia 'mai'


after melantak lunch , baru kitorang start makan kek .
maka bermula sesi suap menyuap 







so shuwit n romentik tak we ouls ? hehehe


kek ni sangat sedap bila makan sejuk2 (baru kuar freezer) n tak muak sebab kek ni fresh cream . again thanks a lots geng sebab pandai pilih kek yang sedap untuk aku . hee . last but not least , alhamdulillah dapat merasa jadi adults 21 years old ! haha . setakat ni dulu entri kali ni . (pemalas dah nak karang cerita) . bubye !






3 Hashtag



← OLDER
NEWER →