Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# cerita kampus baruku. CANTIK TAPI...
# entri pertama untuk tahun 2013 : birthday suprise !!
# esaimen oh esaimen !
# SEGMEN: Up Kan Followers Dengan Mendadak!!!
# Bercuti-cuti Di Batu Feringgi
# bermula hidup baru sebagai mahasiswa
# Freebies Cute Cursor (Edisi Raya)
# follower ke-700 aku . siapakah ?
# Blog aku pun nak beraya jugak !
# First Giveaway : Menangi Domain dan Cute Stuffs
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
XAD ASAS STUDIO F11 SEM2 2013

Saturday, June 22, 2013 | 2:38 PM


sebelum aku nak cerita pasal XAD ni, meh aku bagi tau dulu apa itu XAD. aku rasa istilah XAD ni bebudak umkians ja yang tau. XAD adalah singkatan untuk Exhibition & Assessment Day. XAD ni satu program untuk pameran hasil projek akhir student. time ni la nak tunjuk hasil kerja kita and present apa yang dah kita buat.

actually aku x gemar sangat XAD ni sebab benda ni la terhalang aku nak balik umah awal. exam aku just 3 paper ja. exam habis 14 Jun. then disebabkan XAD ni terpaksa stay lagi 4-5 hari. tapi XAD sem ni nasib baik sempoi sebab dapat lecturer yang best ! tema untuk final projek ni 'WHO I AM' . kitorang diberi kebebasan nak buat lukisan apa je. majoriti ramai yang buat lukisan abstrak. selebihnya buat kolaj and painting. jom tengok hasil karya bebudak klas aku.



yang first ni opkos la hasil karya aku. 
aku ambik masa 3 hari 3 malam untuk siapkan semua ni.









ni member baik aku. wanie nama dia. 
kami roomate, housemate & classmate sekali.
dia la yang stay up sama2 dengan aku untuk siapkan final projek ni 



our lecturer asas studio.
Encik Ilmam memang sempoi!








































































klas aku 1 malaysia kan. indian chinese semua ada. rindu plak kat diorang . aku rasa sem ni la paling best sebab dapat classmate yg sporting & happening. next sem majoriti dah tak sama klas . yang penting F11 tetap di hati . thanks for the memories :)




2 Hashtag



← OLDER
NEWER →