Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# blog aku complicated ??
# kesian ... muka tembok eh ??
# terima kasih follower
# bermulanya kesibukan
# entri pendek : dalam kesedihan aku melangkah pergi
# Contest blog paling comel
# 2 days more to go . sobs sobs :'(
# tutorial bagi post footer menarik
# my first tutorial - shoutbox yang ada background
# malam yang sunyi :(
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
100 followers

Saturday, June 11, 2011 | 4:36 PM


yeahh . akhirnya setelah sekian lama ku menanti , follower aku sudah pun sampai 100 orang . alhamdulillah . seperti yang dijanjikan , aku akan bagi award pada follower yang ke 100 yea . this is my simple edit . not my own doodle . big thanks to miss izah .  please claim your award :)

terima kasih kerana sudi follow blog aku yang tak seberapa nie . terima kasih pada yang sudi melawat blog aku . harap maaf pada yang aku tak follow balik tu . bagi aku masa . aku dah semakin jarang meng-update blog tercinta nie . kehidupan sebagai seorang pelajar matrik yang sentiasa sibuk tidak memberi aku ruang untuk meluangkan masa di hadapan lappy . hari minggu la paling aku nanti-nanti kan . sebab ada peluang nak jenguk blog nie . ok lah setakat nie saja . bubbye

5 Hashtag



← OLDER
NEWER →