Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# terima kasih follower
# bermulanya kesibukan
# entri pendek : dalam kesedihan aku melangkah pergi
# Contest blog paling comel
# 2 days more to go . sobs sobs :'(
# tutorial bagi post footer menarik
# my first tutorial - shoutbox yang ada background
# malam yang sunyi :(
# blog review by maira queen
# hasil edit blog
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
kesian ... muka tembok eh ??

Tuesday, May 31, 2011 | 8:13 PM

aku ada satu peristiwa yang menarik untuk dikongsi . bukan lah untuk mengaibkan sesiapa . aku sekadar ingin mengingatkan sesama kita . ceritanya bermula begini .....

minggu lepas , family aku datang kat sini jenguk aku . hantar barang mana yang tak lengkap suma . mak aku datang bukan la dengan tangan kosong jea . mak aku ada la bawak banyak makanan untuk dijamu kat anak kesayangan dia nie . huhu . bagi untuk memeriahkan lagi suasana , so aku pun ajak la kawan² aku datang join makan skali . aku ajak kawan² yang selalu lepak dengan aku (kawan rapat la) . boleh kata mak aku kenal la muka² diorang nie . sedang aku n yang lain dok borak² sambil makan , tiba² datang la seorang hamba allah nie duduk kat meja makan yang kami berkumpul tu . aku tak dela kenal sangat dengan dia nie . tapi aku cam la muka dia . so tak pela kan , aku pun ajak la dia makan skali . tak manis pulak bila tak dipelawa . tak kan nak wat bodo jea . walaupun pada mulanya dia nampak segan² n malu² kucing bila dipelawa , hahh apa lagi . bukan main lajuu jeh . yelahh dah nampak makanan sedap depan mata kan .

okayy aku bukan la kedekut n tak iklas nak jamu orang makan . tapii yang paling aku sakit hati , boleh plak dia selamber badak jeh dengan muka 50sen dia tu sedap menempek makan makanan orang padahal tuan punya tu dia sendiri tak kenal . hangin tak ? hangin tak ? sampai mak aku sendiri tanya aku 'eh ja , nie sapa ? tak kenal pun . kawan engko ke ?' . dia leh wat tak reti jeh n terus makan sambil dok memuji² makanan yang mak aku buat tu sedap . hahh . itu ok lagii . part nie yang tak tahan . dia dok sembang² dengan mak aku . dia nie boleh tahan peramah orang dia . lebih kurang macam nie la dialognya .... 

dia : makcik datang nie melawat anak ke?  
mak : a'ah tengok anak la
dia : mana anaknya ? tak nampak pun
mak : laa nie dia (sambil tunjuk ke arah aku)
dia : ehh budak baru ke ? tak pernah nampak pun
kawan : (menyampuk) lahh dia (aku) nie rumate dulu . tak kan tak perasan ?
dia : laa yea ke? tak perasan lah .

aku rasa macam nak jeh gi lempang laju² muka pompuan nie . sembang punya rancak bhaii . bab makan kau laju ja . tuan punya makanan sendiri pun kau tak kenal . apa tu ? bukan MUKA TEMBOK ke ? aku kenal jeh muka kau . kau pernah datang bilik aku dulu . dua tiga kali jugak . kau boleh pulak dengan muka selamber n tak bersalahnya cakap tak kenal aku . aku memang cukup pantang la dengan orang² spesis macam nie ! memang sakit hati betull !!! come on laa , duduk sini dekat 2 sem lebih dah . pusing² jumpa balik muka tu . tak peka langsung dengan orang sekeliling . aku nie paling teruk tak kenal orang pun , at least aku leh cam muka orang walaupun aku tak tau nama diorang . 

hah nak taw muka dia macam mana ? agak ada iras² macam nie tak ?


opsss!! terlebih cun la pulak . haha . muka dah cantik . tapi jadi MUKA TEMBOK pulak . kesiannnn . renung² n pikir² kan lah . 

1 Hashtag



← OLDER
NEWER →