Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# ...
# Loyal Stalker
# 'tempat kita'
# cerita satu malam yg membuat aku geram
# selamat tinggal kenanganku
# selesai 'menyucikan' blog
# sandiwara cinta
# intai sini sekejap
# XAD ASAS STUDIO F11 SEM2 2013
# cerita kampus baruku. CANTIK TAPI...
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Febuari

Friday, February 28, 2014 | 8:01 PM



Rasa kejap sangat masa tu berlalu. Macam baru semalam sambut tahun baru. Tengok sekarang dah nak habis bulan dua. Ada cerita yang buat aku terkenang di sebalik bulan Febuari ni.

21 Febuari 2009

tarikh yang memberi satu kehidupan baru untuk aku. tarikh yang mengubah hidup aku. tarikh yang menjadi titik permulaan perhubungan aku dan dia. dari situ, aku belajar apa itu rasa suka, sayang, rindu, cinta, setia, cemburu, benci, sedih dan kecewa. teringat balik kisah lama, aku rasa kelakar. malu pun ada. budak mentah bila bercinta sangat lah tak matang! tapi saat tu aku gembira asalkan aku dapat bersama dia.

2 Febuari 2013

juga tarikh yang mengubah hidup aku. tarikh yang menjadi pengakhiran hubunganku dengannya. tidak ada lagi keserasian antara kami. aku yang mintak putus. dan kita membawa haluan masing-masing. sebenarnya ada kisah di sebalik ni yang sampai sekarang aku sendiri tak tahu kebenarannya. biarlah tu antara dia dengan tuhan. siapa aku untuk menilai dan menghukum. yang aku tau sekarang tiada lagi kau dan aku. hanya aku sendiri.

14 Febuari

Orang kenal bulan Febuari ni sebagai bulan menyambut hari kekasih. Walaupun orang Islam tak digalakkan sambut, dan aku memang tak pernah sambut, tapi sekurang-kurangnya bulan Febuari ni akan mengingatkan aku tentang dia.


*****


Tuhan dah aturkan sebaiknya pertemuan dan perpisahan kita. Dia takdirkan bulan Febuari untuk kita bersama dan bulan Febuari juga untuk kita berpisah. Angka dua itu bagaikan satu simbolik. Simbolik takdir kita. Aku baru sedar :)



On that day aku dapat mesej dari dia. Memang unexpected sangat sangat. Aku terkejut la jugak.

Betul ke dia betul2 ingat? Ke dia ada stalk kat twitter aku?

Ja tu nama panggilan aku hanya untuk family n orang yang betul2 rapat dengan aku saja. Dulu dia pernah panggil aku dengan nama tu. Dan sekarang dia still panggil aku Ja lagi?
 
Tak tau nak rasa apa.

Happy? Suka? Perlukah? 
Terharu? Sedih? Sebak? Haruskah? 

Entahlah. Semua tu macam tak berbaloi. But thanks for the wish. Sori aku tak mampu nak balas mesej n cakap apa2. Aku malas nak kenang benda dah lepas. Malas nak pikir apa2.

Sampai bilalah aku mampu berhenti cakap pasal dia? I wish i could. Pray for me :')

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →