Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Loyal Stalker
# 'tempat kita'
# cerita satu malam yg membuat aku geram
# selamat tinggal kenanganku
# selesai 'menyucikan' blog
# sandiwara cinta
# intai sini sekejap
# XAD ASAS STUDIO F11 SEM2 2013
# cerita kampus baruku. CANTIK TAPI...
# entri pertama untuk tahun 2013 : birthday suprise ...
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
...

Friday, February 7, 2014 | 7:39 PM



bukan aku tak suka, tapi kita dah tak ada apa2. aku tak nak jatuh cinta lagi. bukan senang aku nak move on sejauh ni. aku takut kekuatan yang aku bina selama ni jadi rapuh. sekuat mana pun hati ni, perempuan tetap akan lemah dengan orang yg dia sayang. jauh kat sudut hati ni, nak jea aku nangis jerit kuat2 "aku sayang kau!" "aku rindu kau!". tapi tak terluah.

kenapa kau buat macam ni? kau tak cukup bahagiakah sekarang? aku nampak kau senyum dengan dia. senyum yang cuma di luar. mata kau menceritakan segalanya. instinct aku tak pernah menipu. tapi entahlah. cuma detik hati aku. siapa aku untuk menduga dan meneka. hanya kau yang ada jawapannya.

maaf kalau buat kau tersinggung. bukan niatku menghalangmu dari terus mengingatiku. aku tak nak ada pihak yang terluka. aku tak nak aku yang menjadi punca. keadaan yang membezakan kita. harap kau sedar status kau sekarang.

dari jauh aku hanya mampu memerhati dan mendoakan kebahagiaanmu. biarlah masa jadi pengubat segalanya dan moga aku jumpa jawapan bagi setiap persoalanku.



0 Hashtag



← OLDER
NEWER →