Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# selamat tinggal kenanganku
# selesai 'menyucikan' blog
# sandiwara cinta
# intai sini sekejap
# XAD ASAS STUDIO F11 SEM2 2013
# cerita kampus baruku. CANTIK TAPI...
# entri pertama untuk tahun 2013 : birthday suprise !!
# esaimen oh esaimen !
# SEGMEN: Up Kan Followers Dengan Mendadak!!!
# Bercuti-cuti Di Batu Feringgi
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
cerita satu malam yg membuat aku geram

Monday, December 23, 2013 | 1:09 AM


dari semalam lagi dia asyik ingatkan aku. pesanannya melalui wechat

"malam esok jangan lupa"
"pukul 8 malam"
"jadi tau"

dah lama sebenarnya tak jumpa dia. kawan lama la katakan. dia pun macam beria sangat nak jumpa. so aku on jela. aku teringin jugak nak jumpa borak2 depan mata.

8.35 malam
aku sampai di tempat yang dijanjikan. agak lewat setengah jam. orang ramai berpusu2 di situ. tempat tu terbuka ok.

aku check inbox wechat. sunyi. tiada tanda2 masuk notification baru. mungkin dia dah otw kot. positive thinking.

9.00 malam
bayangnya masih belum muncul. aku text dia tapi tak berbalas. so aku terus kol.

"tutt tutt...tutt..tutt.."

cukup kali ke 7 "tutt tutt" suara operator menyambut.

"this is a voice mail for the number....."

4 kali jugak aku mencuba namun tak diangkat. kenapa kenapa kenapa. nak jumpa ke tak ni. hati aku dah mula panas. haih. bagi menghilangkan bosan aku berlegar2 di kawasan tu. shopping ke ada gak pekdahnya.

aku bertemankan kakak aku dan bf nya. maka akulah jadi pengacau daun mereka. haha. nasib baik aku tak keluar sorang. kalau tak free2 jadi pak pacak macam orang bodoh.

10.00 malam
kakak aku dah sibuk2 tanya

"mana kawan kau ni. jadi datang ke tak?"

tak sabar dah kot nak halau aku jauh2. nak berprivacy dengan bf la gamaknya. dalam erti kata lain ayatnya berbunyi

"cepat la blah wei. aku nak dating ni."

aku mencuba nasib lagi. kol lagi sekali. tapi masih serupa. tak lama lepas tu masuk notification baru

"sori. terlena tadi. jom sekarang"
"dok dengan sapa tu"

"ada dgn akak ni"
"haa cepat la mai"
"dok tengah tunggu"

"ala segan la"

"ala tak pa mai ja"
"dah sampai nanti kol"

ini merupakan chat terakhir kitorang. aku pujuk hati aku supaya sabar yea. tak lama lagi tu sampai la.

11.00 malam
hari dah makin lewat. mata aku melilau mencari kelibatnya namun tak jumpa. menggelegak rasa hati ni. kata nak jumpa sangat. tapi batang hidung pun tak nampak. sekarang nampak macam aku pulak terhegeh2 nak jumpa dia.

11.30 malam
ok aku dah give up. lantak hang lah. pandai janji tapi tak pandai tunaikan. tak mau mai sudah. ada aku kesah. memang dah confirm dia tak kan datang.

12.30 malam 
akak aku dah bunyi2 ajak balik. aku just follow akak aku jela. aku tak text dia langsung. dia senyap. aku pun buat senyap. hati aku dok membara2. kalau tak jadi datang cakap la. kol, text or wechat ke at least. aku bukan tunggul kayu k. macam ni ka nama kawan? boleh plak dia senyap macam tu buat bodo jeh kat aku.

******

aku tertanya2 apa alasan dia buat macam ni. aku masih tunggu kata maaf tu. tapi dia rilek jeh update status pasal life dia macam dia tak pernah chat aku kata nak jumpa apa suma. hati aku bengkerk siot. makin hilang kepercayaan aku pada insan yg bernama LELAKI! terima kasih buat aku macam ni ya KAWAN








0 Hashtag



← OLDER
NEWER →