Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# selesai 'menyucikan' blog
# sandiwara cinta
# intai sini sekejap
# XAD ASAS STUDIO F11 SEM2 2013
# cerita kampus baruku. CANTIK TAPI...
# entri pertama untuk tahun 2013 : birthday suprise !!
# esaimen oh esaimen !
# SEGMEN: Up Kan Followers Dengan Mendadak!!!
# Bercuti-cuti Di Batu Feringgi
# bermula hidup baru sebagai mahasiswa
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
selamat tinggal kenanganku

Friday, December 13, 2013 | 3:58 PM


melupakan sesuatu perkara yg terindah dalam hidup kita adalah mustahil. mengapa perlu lupa? sebab ada kalanya ianya bakal menyakitkan. kerana perkara terindah tu tak mungkin akan kembali. tak mungkin kita akan rasa lagi :)

tapi aku harus lupa. aku tak nak ingat lagi. sebab aku rasa dah tak perlu untuk aku kenang lagi semua tu. aku tekad untuk buang semua tu jauh2. tiada lagi ruang di hati aku ni.

kejam kah aku? tak. kau lagi kejam! permainkan perasaan aku. hingga tiada lagi tersisa tangisanku. yg ada cuma luka dan sakit hati yg mungkin takkan sembuh sampai bila2. fikirlah bila mana kau berada di tempat aku suatu hari nanti. kau akan tahu. bagaimana sakitnya bila dipermainkan. dikhianati. ditipu. dicurangi.

setiap hari setiap masa aku cuba pujuk hati ni. memang aku lemah. tapi aku cuba mencari kekuatan diri. aku tertanya2 dimana silapku? apa lagi kurangku? sampai kau sanggup buat aku begini.

hati aku sakit. terlalu sakit. melihat kau bahagia . tapi aku menderita. beginikah kau kata sayang kau cinta? memang aku terlalu buta untuk menilai kau selama ni.

sebab aku terlalu lalu lalu sayangkan kau! aku terlalu percayakan kau dan masih lagi berharap kau kembali pada aku.

DAN ITU SATU KESILAPAN TERBESAR YANG PERNAH AKU BUAT DALAM HIDUP AKU!

aku tak pernah sangka sebegini akhirnya hubungan kita. takdir yg kau corakkan. jalan ini yg kau pilih. tanpa aku lagi. maaf jika aku tak mampu nak maafkan kau sepenuhnya. sakitku masih lagi bersisa. moga kau dah buat pilihan yg tepat dengan memilih dia dari aku. jangan pernah datang lagi dalam hidupku. selamat tinggal kenangan. selamat tinggal selamanya. awak yg pernah bertahta di hati saya dulu :')


0 Hashtag



← OLDER
NEWER →