Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# tutorial youtube player kat sebelah header (versio...
# tutorial youtube player (version 1)
# pelajar dan cuti memang serasi !
# menang contest gambar desktop paling cun ?
# my fear is over !
# alasan kenapa aku lama tak hupdate?
# the yesterday
# raya aku yang tak best
# contest gambar desktop paling cun !
# Contest Header Saya Comel
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
mafkan aku . aku pilih suka dari cinta

Wednesday, November 9, 2011 | 1:17 PM



hari ini adalah hari yg indah buat pasangan untuk bertemu dan bermesra . tak terkecuali aku jua turut ingin kecapi keindahannya . terasa satu kelainan yg berbeza . aku dan kekasih hatiku , Farhan . namun kini....... bukan lagi dia . setelah hampir mencecah angka 3 tahun usia hubungan kami . entah bagai mana, badai telah melanda tika pertengahan perlayaran dan bahtera ku karam di lautan cinta . bukan ku tak cuba untuk mengemudi bahtera ku , namun badai yang datang terlalu hebat untuk ku lawan arusnya . kini aku akur . aku pasrah . mungkin suratan sudah tertulis berakhirnya cinta kita .

aku tak tahu mengapa aku terima si dia . sedangkan aku tahu hatiku masih setia untuk Farhan . bodoh kah aku ? mungkin dia hanya sekadar buat aku mengisi kekosongan hati ku . kejam kah aku ?

' i tau la Farhan tu bekas kekasih u . tapi tolong la lupakan dia ! u anggap i nie apa ?! sapa i di mata u ?!! kenapa u still contact dia lagi?!!! '

jerkahannya menyentap hatiku . pertama kali aku lihat dia marah seteruk itu . matanya membara-bara, tangannya digengam erat sambil mengetap bibirnya menahan amarah yang membuak-buak . selama aku bersama Farhan pun , belum pernah dia melayan dan menengking aku sebegini . ahh betapa aku rindukan dia

' i tak boleh lupakan dia . dia cinta pertama i . i boleh sayang u . tapi u tak boleh paksa i untuk lupakan dia . biarlah i simpan segala kenangan silam i . maafkan i '

air mata yg ku tahan2 akhirnya merembes laju membasahi pipiku . esakkan ku semakin menjadi2 . mula terdetik rasa penyesalan . AKU MEMILIH SUKA DARI CINTA . ya ! itu silap besar ku !


arghhhhhhh TIDAKKKKK !!!!!!!!!!!!!














































pipiku masih lagi terasa basah . aku mengesat air mataku . mataku terasa sedikit pedih . aku menggosok berulang-ulang kali . duniaku terasa gelap . badanku terasa lemah . terdengar sayup2 suara emak menggoncangkan tubuhku .

' heshh . bangun ! bangun ! smayang subuh la ! '

fuhhh . mimpi rupanya ! heheh . jangan mare ..............

p/s : dialog hanya rekaan semata2 . jalan cerita diaptasi dari mimpi benar yg dialami baru2 nie .

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →