Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# the yesterday
# raya aku yang tak best
# contest gambar desktop paling cun !
# Contest Header Saya Comel
# 3# Wordless Wednesday
# tutorial float status
# tutorial buat follow float button (macam saya)
# cuti raya & persiapan hari raya
# Kenapa lelaki menangis dalam percintaan?
# tutorial cara kembali ke chatbox fb lama
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
alasan kenapa aku lama tak hupdate?

Monday, October 10, 2011 | 6:08 PM



ramai yg tercari2 mana hilangnya pemilik blog nie . \ pffftt perasann . padahal xda sapa yg cari punn -_-" / kenapa xda entri or tutorial baru utk tatapan anda semua ya ?  kenapa ? kenapa ? yea murid2 . soalan yg bagus tu . hehe . anda semua nak tahu jawapannya ? ok saya dah senaraikan list alasan , sebab & musababnya


  • tersangat sibuk
jadual aku kt matrik tersangat la pack . tambah2 lagi skrg nie dh nak dekat exam . cekgu nak kejar habeskan silibus punya pasal . kelas dari ptg sampai ke malam . penat letih tak terkata . asek nak tido awal jeh .


  • x dapat connect wifi
connection macam ngong jea . tiap kali nak bukak tenet jea msti ta bule . grrrr . geram tak terkata . apa bule buat ?


  • x ada idea nak hupdate
aku xda benda sangat nak share . xtau nak taip pasal apa . so malas la nak hupdate .


  • entri banyak masuk dalam draft
rasanya banyak jea aku yg aku nak post . tapi suma masuk draft sebab ........... hupdate blog mlm2 memang mencabar diriku sebab terpaksa menahan mengantuk . last2 tertido jugak .


  • bukan ada org nak baca entri aku pun
kejatuhan statistik view blog aku sgt ketara . tapi kebanyakan view kesemuanya adalah tutorial semata2 . bukan entri yg aku tulis nie . 


*p/s : sedang mencari follower yg ke 200 . siapakah follower yg bertuah tu . saya akan sediakan award untuk anda . terima kasih kerana sudi follow saya . sori saya tak sempat nak follow anda balik . pelan2 saya follow yea . TOMORROW IS MY MUET SPEAKING . PLEASE PRAY FOR ME :'(


0 Hashtag



← OLDER
NEWER →