Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Kenapa lelaki menangis dalam percintaan?
# tutorial cara kembali ke chatbox fb lama
# kes kecurian, pukau & histeria
# mesej berbaur lucah
# Qistina 1st give away
# 2# Wordless Wednesday
# the new header . love or not ?
# the things i love ....
# Wordless Wednesday #1
# update pukul 3 pagi
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
cuti raya & persiapan hari raya

Sunday, August 21, 2011 | 6:29 AM

hai semua . dah lama aku x update . malas nak menaip . sebenarnya boleh kata tiap² hari aku bukak blog . baca entri orang lain . tapi entri sendiri x update pun . asek masuk draft jea . masa x mengizinkan . aku busy lah . sekarang matrik dah start cuti . yehaaaaa ! boleh la aku mem-bloging 24 jam .

aku rasa x post apa² entri lagi kan dalam bulan puasa nie ? kejap jeh rasa kita posa kan . pejam celik pejam celik dah 20 ari kita posa . tinggal brapa minggu lagi nak raya . persiapan raya anda mcm mna ? harap ready lah awal² supaya tak kalut or sibuk di ambang syawal nanti .

petang tadi aku keluar pegi beli baju raya . penat mencari dari minggu² lepas lagi . harga memang x lepas bajet la . lastly ada jugak yang berkenan di hati & harga yang berpatutan . raya tahun nie tema warna baju raya untuk femli aku adalah hitam putih .

warna : hitam putih + kelabu
harga : RM 100++
lokasi : di Giant Bayan Baru , Penang .


baju dah beli . kuih raya macam mana plak ? setakat nie 1 jenis jela . kuih lain xda sumber lagi . bagi peminat kuih tat nenas , aku nak rekemen kat korang . home made mariii . murah pun murah . gebuuuu plak tu . yum yum !



sebenarnya kuih nie dibuat dari air tangan mak aku sendiri . hehe . buat masa sekarang penghantaran secara pos tidak ada lagi . tempahan bagi yang terdekat sahaja . bagi sesiapa yg berminat boleh contact aku .

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →