Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# mesej berbaur lucah
# Qistina 1st give away
# 2# Wordless Wednesday
# the new header . love or not ?
# the things i love ....
# Wordless Wednesday #1
# update pukul 3 pagi
# contest blog saya comel
# a bit change
# aku menang contest lagii
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
kes kecurian, pukau & histeria

Friday, July 29, 2011 | 12:45 AM



aku xtau napa banyak sangat menda yang jadi kt kmpp dalam 1 masa nk dekat2 UPS (ujian peperiksaan semester) nie. minggu lepas kecoh 1 kolej ada kes kecurian. ada lelaki telah ceroboh hostel budak perempuan. banyak barang2 berharga seperti laptop, telefon bimbit dan juga sejumlah wang dilaporkan telah hilang dilarikan oleh si pencuri terbabit. kenapa tiba2 ayat aku jadi skema macam dlm berita plak. ramai yang telah menjadi mangsanya terutama penghuni di blok A. bilik yang menjadi sasaran kebanyakannya bilik hujung berdekatan dengan tangga di setiap aras dan juga bilik yang tidak berkunci. kejadian terbabit dianggarkan berlaku sekitar jam antara 2-4 pagi. si pencuri dipercayai  ada menggunakan ilmu pukau semasa kegiatan pencurian dilakukan. menurut keterangan dan cerita2 yang diperolehi, setiap bilik yang dimasuki pencuri terbabit telah ditinggalkan stokin yang bertujuan sebagai alat yang digunakan untuk memukau mangsanya. mangsa tidak akan sedar dengan kehadiran si pencuri walaupun si pencuri telah membuat bising dalam bilik semasa menyelongkar bilik untuk mencari barang2 berharga.

kalau rujuk balik pada entri aku yang lepas, SINI benda nie ada kaitan. nak dijadikan cerita (bukan rekaan eh) mesej lucah tu sebenarnya si pencuri tu yang hantar. kawan aku ada sorang yang kena curi fon. so kiranya si pencuri tu dia ambik nombor2 yang ada dalam fon kawan aku tu dan hantar mesej lucah. rupanya bukan aku sorang jea yang kena. ramai jugak yang dia hantar. sampai felo (warden) pun kena kacau gak.

tak cukup dengan kecurian, lepas tu jadik plak kes ada budak kena histeria dok menjerit2. pasal hesteria nie aku tak brapa tau sangat. dengar2 macam tu jela. lepas satu satu yang jadi. aku pun naik ketar lutut dengar cerita2 macam nie.

agak2 macam nie ke budak tu kena histeria?



sebagai penutup entri nie, aku sertakan ayat bagi menghindarkan sihir dan ilmu hitam dan juga ayat pelindung diri . mintak2 dijauhkan dari semua nie .





0 Hashtag



← OLDER
NEWER →