Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# private my blog
# bahana tidur yang terlajak !
# perkara yang mesti aku buat setiap hari
# yay !! aku menang contest
# 100 followers
# blog aku complicated ??
# kesian ... muka tembok eh ??
# terima kasih follower
# bermulanya kesibukan
# entri pendek : dalam kesedihan aku melangkah pergi
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
aku menang contest lagii

Saturday, June 25, 2011 | 12:30 AM

salam readers . aku nak share kegembiraan aku kat sini . aku berjaya dapat tempat ke-4 dalam CONTEST 2ND GA-POTRETKAN AKU . eleyy dapat no. 4 pun nk kecohh ke ? tak pa . aku tak kesah pun dapat no brapa . menang tak menang tu nasib la . tapi agaknya dah memang rezeki aku kot . syukur sangat . hehe . contest potretkan aku ? contest apa tu ? kalu blur boleh rujuk SINI . (link beliau sudah di-remove)


yang mana comel lagi ? hehe

gambar aku terpilih dan telah berjaya di-potretkan . rasa sangat teruja bila tengok gambar aku di lukis orang .  terima kasih banyak pada encik azmi yang telah sudi melukis gambar saya yea . mintak maaf saya ambil gambar potret tu tanpa permission .

err link blog encik azmi sudah bertukar url . semalam aku tengok boleh bukak lagi . hari nie xtaw knapa tiba dia dah remove blog tu. so aku tak dapat nak senaraikan keseluruhan nama pemenang contest nie . macam mana aku nak tuntut hadiah nie . adoii

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →