Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# perkara yang mesti aku buat setiap hari
# yay !! aku menang contest
# 100 followers
# blog aku complicated ??
# kesian ... muka tembok eh ??
# terima kasih follower
# bermulanya kesibukan
# entri pendek : dalam kesedihan aku melangkah pergi...
# Contest blog paling comel
# 2 days more to go . sobs sobs :'(
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
bahana tidur yang terlajak !

Thursday, June 23, 2011 | 7:57 PM

*ini entri yang di tulis semalam . aku terlupa nak publish*



petang tadi aku saja landing² kat katil . kononnya nak merehatkan badan . kalau boleh tamau tidoq petang . tak lama pastu , mata pun dah lali . bajet nak tido dalam setengah jam . so aku pun sempat set alarm . kononnya lagi nak bangun balik lah . tidoq punya tidoq baik punya la . aku sempat lagi mimpi . mimpi apa tah . pastu aku terjaga . godek² jam kat fon (aku tada jam tangan) dah pukul 9 malam ! perghh . magrib aku dah terlepas . astagfirullahh . dah la tak mandi lagi . nie lah bahana tidur petang . lagi² tidur masa magrib . setan tu melalaikan kita sungguh kan .

rumate aku nie tak gerak aku ke ha ? or aku nie yang tidoq mampos ? tak sedar langsung alarm aku bunyi . nampak sangat letih gila hari nie . tidoq x ingat dunia . so aku pun terus la capai toiletries aku n tros pegi mandi . menggeletar lutut aku bila kena air . sejuk beb . terpaksa la aku mandi malam . mandi malam² memang tak bagus untuk kesihatan . boleh dapat penyakit paru² berair . so jangan la kerap mandi malam² eh . dah la masa mandi tu aku sorang jea dalam toilet . takot gak arr . aku trus mandi cepat² . pastu smayang isyak skali harung dengan magrib . hehee . apa punya prangai nie . nasib baik la hari nie tak banyak sangat kerja . lau esok ada klas tuto mampos la aku tak sempat nak siap kerja .

aku rasa macam tobat xmau tido petang dah pasnie . mak aku taw nie mesti dia beletiaq tak abes² . memang tak bagus tidoq petang nie . nanti seseorang tu boleh jadi gila . rezeki tak masuk . jin mai gigit la . apa lagi tah lagi yang aku denga . tak ingat dah . pesanan aku , nak tidur boleh . tapi tidur tu biarlah berpada² .

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →