Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Qistina 1st give away
# 2# Wordless Wednesday
# the new header . love or not ?
# the things i love ....
# Wordless Wednesday #1
# update pukul 3 pagi
# contest blog saya comel
# a bit change
# aku menang contest lagii
# private my blog
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
mesej berbaur lucah

Saturday, July 23, 2011 | 12:04 PM



pagi2 lagi aku dikejutkan dengan nada deringan lagu 'lazy' oleh bruno mars dari handfon ku . tak pulak aku tengok siapa pemanggilnya . memandangkan aku masih lagi dalam keadaan 'mamai' aku terus menekan punat answer dan menjawab . ' hello? ' namun suara ku tidak terkeluar seolah2 tersekat di kerongkong . maklum lah , orang baru bangun tidur kan . namun tiada suara kedengaran . kemudian , panggilan terus dimatikan . aku terpinga2 . haishh sapa la dok main2 dengan aku pagi2 buta nie . tak lama lepas tu , aku terima 1 mesej dari nombor berkenaan yang sememangnya tiada dalam list fon ku . mesejnya berbunyi begini ' boleh saya buat s***s dengan fiza ' aku yang sedang baring membaca mesej tersebut terus terbangun dari katil . terkejut beruk aku . heyy ! what the fish ! babi laa ! dah memang melampau sangat la kan !  aku xberani bagi respon apa2 . takut entah apa lagi ayat2 lucah yang akan keluar darinya . manusia mana yang kacau aku nie . nak kata dia silap hantar xkan dia siap tau nama aku lagi .  ala tapi ramai je kot nama fiza dalam dunia nie . aku buat report polis kangg baru tau ! menda nie boleh label sebagai gangguan seksual kan ? so memang boleh buat report lah . weii aku bukan perempuan murahan . hang pi la cari GRO or pelacur mana2 untuk puaskan nafsu hang tu .


p/s: grrr ! pagi2 dah buat aku maki tak tentu pasal .

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →