Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Wordless Wednesday #1
# update pukul 3 pagi
# contest blog saya comel
# a bit change
# aku menang contest lagii
# private my blog
# bahana tidur yang terlajak !
# perkara yang mesti aku buat setiap hari
# yay !! aku menang contest
# 100 followers
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
the things i love ....

Thursday, July 7, 2011 | 2:51 AM

malas nak update blog . tada menda nak cita . aku tulis nie macam la ada org baca . ada ke ? ada ke ? *nak touching jap* xpela . i sedar i nie sapa . bukan blogger femes pon . entri i nie pun bukannya menarik untuk dibaca . huhu . lagi mau baca ka aku nak mencarut mengarut nie .



the things i love ...

 heart shape cuba kira ada berapa banyak heart shape dlm blog nie
 pink kaler (soft pink) standard la tu . perempuan & pink memang taleh dipisahkan
 editing blog sendiri
 melihat kecomelan & kecantikan blog orang lain * my fav blog eeda * blognya comell sgt!
 jadi silent reader aku baca jea blog korg . tapi korg ada baca blog aku ? 
 baca apa2 saja tentang cinta jiwang tu tak lah . cuma soft-hearted kot ;P
 tengok gamba couple dalam fesbuk or blog tak kesah la gamba sapa2 pun aku mesti akan usha . pastu belek plak kt daisypath tengok relationship diorg dah brapa lama 
 berangan bila boleh kawin  anak raja cepat lah pinang saya . ehh silapp anak encik huzaimi :D
 looking at a taller guys untunggg i dapat boyfie yg tinggi . sayang dia sangat2 :)
 my teddy malam2 asek nk berkepit dgn teddy jeh 

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →