Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# contest gambar desktop paling cun !
# Contest Header Saya Comel
# 3# Wordless Wednesday
# tutorial float status
# tutorial buat follow float button (macam saya)
# cuti raya & persiapan hari raya
# Kenapa lelaki menangis dalam percintaan?
# tutorial cara kembali ke chatbox fb lama
# kes kecurian, pukau & histeria
# mesej berbaur lucah
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
raya aku yang tak best

Saturday, September 3, 2011 | 6:34 PM

Salam . hi peeps ! tengok tajuk pun mesti x berminat nak baca kan ? okay aku nak ucapkan selamat hari raya bagi semua umat islam yea . amacam raya hampa? best dak ? raya aku biasa² jea . makin x meriah laa . suasana raya tu makin hilang . tapi yang penting wet raya tetap jalan ! hehe .

gambar pun xda nak share . tapi nie ada gambar raya aku edit untuk semua . xlawa pun . edit xpandai sangat . lau nak wat wallpaper pun apa salahnya . muahaha . prasan ! :p

raya 2011


next........ 

raya 2010


and 1 more .......


ini gamba my syg . adik beradik dia suma ada nama 'amir' . ce teka mna 1 dia ? hehe . eceli 2 gamba atas tadi bukan aku edit . dia yg tlg edit . aku & dia share minat yg sama . suka edit gamba :) . ce compare sapa edit lagi lawa ? hehe .

esok aku nak balik matrik da . see you guys later .  sebelum tu tekan la button talk aku tu . ada apa² yang lain tak ? bye² sayam .

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →